Hønemoren Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Lurer på hvordan det blir i to måneder på campingen til sommeren uten DOL. Noen tips om rimeligste måte å anskaffe internett på der på Costa Del Østfold? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Jeg husker å ha sett en reklameplakat for NetCom? En fast månedspris for fri surfing. Plugg kort inn i laptop og surf hvor du vil. Kanskje det hadde vært noe? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bebba Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Har du ikke et liv ellers uten dol? Da kan du vel fylle to måneder midt på sommeren også. Avhengighet er farlig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemoren Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Har du ikke et liv ellers uten dol? Da kan du vel fylle to måneder midt på sommeren også. Avhengighet er farlig. Selvfølgelig har jeg det. Har vært borte to måneder hver sommer i 15 år og ikke savnet pc'n i det hele tatt, men ville jo være koselig på gråværsdager å kunne titte innom DOL da. Ellers så er jeg helt for at man kan gjøre andre ting i ferien enn man gjør ellers i året. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemoren Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Jeg husker å ha sett en reklameplakat for NetCom? En fast månedspris for fri surfing. Plugg kort inn i laptop og surf hvor du vil. Kanskje det hadde vært noe? Ja, det er en mulighet. Tusen takk for tipset. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Kanskje de har trådløst nettverk der. Eller så får du campe på Olaf Ryes plass eller Birkelunden, der er det nemlig ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemoren Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Har du ikke et liv ellers uten dol? Da kan du vel fylle to måneder midt på sommeren også. Avhengighet er farlig. Tror forresten jeg ville vært avhengig for lengst om jeg hadde vært disponert for det. Det med DOL, fant dette forum ifjor høst for det første og må jo si jeg har hatt en veldig hyggelig vinter her. Som ufrivillig hjemmeværende kan dagene bli lange. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemoren Skrevet 14. april 2005 Forfatter Del Skrevet 14. april 2005 Kanskje de har trådløst nettverk der. Eller så får du campe på Olaf Ryes plass eller Birkelunden, der er det nemlig ) Ja, skal jammen sjekke opp det med trådløst nettverk. Du vet...det kan være dager, selv på sommeren som man som ikke alltid frisk og været er dårlig kan ha stor glede av internett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Ja, skal jammen sjekke opp det med trådløst nettverk. Du vet...det kan være dager, selv på sommeren som man som ikke alltid frisk og været er dårlig kan ha stor glede av internett. Hvor mange utedager var det i fjor sommer da. Heldigvis har jeg tak over verandaen og satt der og småpratet med naboen nesten hele sommeren. Det var ikke mange utecafedager nei. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bebba Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Tror forresten jeg ville vært avhengig for lengst om jeg hadde vært disponert for det. Det med DOL, fant dette forum ifjor høst for det første og må jo si jeg har hatt en veldig hyggelig vinter her. Som ufrivillig hjemmeværende kan dagene bli lange. Jeg vet godt hvordan det er. Jeg fant også dol og ble dolbruker under lengere sykdomsperioder. Det er blitt en vane når jeg er syk og sette seg på dol, og nå jobber jeg også en del ved pc'n og da blir pausene der. Ellers blir jeg irritert på meg hvis jeg bruker for mye tid her. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bebba Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Selvfølgelig har jeg det. Har vært borte to måneder hver sommer i 15 år og ikke savnet pc'n i det hele tatt, men ville jo være koselig på gråværsdager å kunne titte innom DOL da. Ellers så er jeg helt for at man kan gjøre andre ting i ferien enn man gjør ellers i året. Jeg planlegger å kjøpe meg bærbar pc med trådløs tilknytning til internett som jeg kan ta med meg overalt. Jeg forstår deg godt. Håper likevel ikke at jeg bruker alle ferier og utenlandsreiser på dol. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Jeg vet godt hvordan det er. Jeg fant også dol og ble dolbruker under lengere sykdomsperioder. Det er blitt en vane når jeg er syk og sette seg på dol, og nå jobber jeg også en del ved pc'n og da blir pausene der. Ellers blir jeg irritert på meg hvis jeg bruker for mye tid her. Ingen gidder vel å sitte her hvis det er noe morsommere å gjøre. Jeg må si at Dol er siste utvei når det ikke skjer noe annet. Men nå er jeg ganske kresen når det gjelder tv da så det velger jeg glatt bort. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Hvordan noen klarer seg i Østfold i to måneder, selv med dol, er for meg uforståelig uansett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Kanskje de har trådløst nettverk der. Eller så får du campe på Olaf Ryes plass eller Birkelunden, der er det nemlig ) Er det? Jøssenanv, nå skal man være online uansett hvor man er altså) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest malun Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Hvordan noen klarer seg i Østfold i to måneder, selv med dol, er for meg uforståelig uansett. HØYH! Du har ikke drukket iskald pils og dinglet med beina på bryggekanten på Costa del Østfold før, skjønner jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 HØYH! Du har ikke drukket iskald pils og dinglet med beina på bryggekanten på Costa del Østfold før, skjønner jeg. Men jeg har dinglet med bena på brygga i Fredrikstad, og drukket øl før kamp i både Fredrikstad og Særp. Så jeg vet hva jeg snakker om. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest malun Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Men jeg har dinglet med bena på brygga i Fredrikstad, og drukket øl før kamp i både Fredrikstad og Særp. Så jeg vet hva jeg snakker om. Du er ikke engang i nærheten, gutten min, når du ikke har vært gjest på Casa Malun. ;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Du er ikke engang i nærheten, gutten min, når du ikke har vært gjest på Casa Malun. ;o) Det har jeg ikke vært. Ennå. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Er det? Jøssenanv, nå skal man være online uansett hvor man er altså) Ja, det ser slik ut. Jeg ler litt av det jeg. Synes du ikke du ser at jeg sitter på Birkelund og doler. LOL. Da tar jeg heller en pils altså ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest natteli natt Skrevet 14. april 2005 Del Skrevet 14. april 2005 Jeg husker å ha sett en reklameplakat for NetCom? En fast månedspris for fri surfing. Plugg kort inn i laptop og surf hvor du vil. Kanskje det hadde vært noe? Jaha, og det skal du gjøre helt ute i det fri, uten mobil (som forøvrig er nokså dyrt) Forklar meg gjerne hvordan du får det til, kun ved hjelp av et trådløst nettverkskort og en laptop :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.