Gå til innhold

manisk depressive aller farligst


Gjest sjokkertika

Anbefalte innlegg

Gjest sjokkertika

idag snakket jeg med en på nettet som trodde manisk depressive var farlige. Han hadde hørt det fra en psykiatrisk sykepleier som hadde sagt det var en alvorlig diagnose og at de er de farligste!

HERREGUD... skal aldri fortelle noen hva diagnose jeg har.

Er ei jente som truer med falske anmeldelser av en fyr jeg kjenner, pluss er sånn stalker, og da sa han "hun er sikkert manisk." Slik kom det fram, det han trodde.

grin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

bugge -jenta

Mange mennesker tror mye merkelig, og det er en av grunnene til at de som orker og vil det gjerne må være mer åpne om sine diagnoser, medisinbruk osv. Ellers kommer verden til å bli stående like uvitende. Men her er det noe med tid og sted selvfølgelig.

Selv om jeg må innrømme at hvis noen provoserer meg, kan jeg men vilje plumpe ut med litt av hvert, for å stoppe tåta på dem. Det kjennes ganske deilig ut faktisk.

Jeg har sagt det før. Forteller heller på TV at jeg har gått til psykiater i 6 år, enn å snakke om at jeg har hår

på leggene... Å, fysjom.

Bugge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjokkertika

Mange mennesker tror mye merkelig, og det er en av grunnene til at de som orker og vil det gjerne må være mer åpne om sine diagnoser, medisinbruk osv. Ellers kommer verden til å bli stående like uvitende. Men her er det noe med tid og sted selvfølgelig.

Selv om jeg må innrømme at hvis noen provoserer meg, kan jeg men vilje plumpe ut med litt av hvert, for å stoppe tåta på dem. Det kjennes ganske deilig ut faktisk.

Jeg har sagt det før. Forteller heller på TV at jeg har gått til psykiater i 6 år, enn å snakke om at jeg har hår

på leggene... Å, fysjom.

Bugge

hehe! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke den allmenne oppfatninger er at manisk depressive er farlige. Min beste venninne er manisk depressiv og mindre farlig menneske enn henne finnes knapt. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest humleribånd

jeg er kjempe farlig.

For jeg har drept tre rotter!

For ikke å nevne at da jeg var liten gikk jeg med humler i bånd...(sytråd)

Nå vet jeg hvorfor:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjokkertika

jeg er kjempe farlig.

For jeg har drept tre rotter!

For ikke å nevne at da jeg var liten gikk jeg med humler i bånd...(sytråd)

Nå vet jeg hvorfor:))

haha ja når du nevner det så brente jeg en snegle til døde da jeg var 14. venninna mi var med, så hun må vel være manisk depressiv innerst innie hun og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nils Håvard Dahl, psykiater

Dette er en helt ukorrekt påstand.

Spesielt uheldig er det når påstanden kommer fra en som burde ha kunnskap om faget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...