nyca Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Jeg trenger ny sykkel, da den gamle sa opp abonementet for mange år siden. Har noen tenåringsgutter i familien som har kjøpt sykkler på europris, og er strålende fornøyde. Vet noen hvordan de voksene sykkelene der er? Har nemlig ikke særlig mye penger å legge i en tråmaskin nå, og jeg skal ikke sykle veldig langt. Den trenger heller ikke å være super duper bra. Så lenge den fungerer til det den skal... Kom med positive og negative erfaringer om dere har noen... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vi kjøpte via QXL Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Vi kjøpte sykkel via QXL-auksjonen. Fikk en helt greit voksensykkel til 800,- inkl. frakt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 For vanlig bruk er det helt ok. Selv er jeg så kresen at jeg tråkker rundt på en sak til 12.000,- :-) "...................................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Les denne om sykler til under tusenlappen: http://pub.tv2.no/nettavisen/okonomi/privat/article372946.ece Sjekk XXL (xxl.no) og Biltema, og sammenlign med Europris sin. (Jeg aner ikke hvem som er best i billig-segmentet, men om du vil ha alternativer, så er det jo greit å se hva som er å få tak i til den prisen) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sinai Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 For vanlig bruk er det helt ok. Selv er jeg så kresen at jeg tråkker rundt på en sak til 12.000,- :-) "...................................." Åy, ja da må du vel tråkke hele tiden, for den kan du vel ikke sette fra deg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Åy, ja da må du vel tråkke hele tiden, for den kan du vel ikke sette fra deg? Det kommer litt an på hvor jeg er, men en feit kjetting er påkrevd :-) "...................................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sinai Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Det kommer litt an på hvor jeg er, men en feit kjetting er påkrevd :-) "...................................." Hvor kan man være uten å låse sykklen? Jeg har en sykkel som er verdt en tredjedel av din, men den er mye verdt for meg, så jeg går aldri fra den:) Du har sikkert litt peiling på sykler, så jeg spør deg: Sykkelen min har blitt full av rust på kjedet i vinter, hva gjør jeg? Har ennå ikke tatt årets første sykkeltur, men nå kribler det i bena! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Hvor kan man være uten å låse sykklen? Jeg har en sykkel som er verdt en tredjedel av din, men den er mye verdt for meg, så jeg går aldri fra den:) Du har sikkert litt peiling på sykler, så jeg spør deg: Sykkelen min har blitt full av rust på kjedet i vinter, hva gjør jeg? Har ennå ikke tatt årets første sykkeltur, men nå kribler det i bena! Det beste er sikkert å bytte kjede, hvis det er mye rust. Ellers kan du forsøke å gi det et oljebad. Er du ikke veldig nøye på det, kan du også nøye deg med å smøre det skikkelig godt. Det er lurt å ta av kjedet når man vinterlagrer, og oppbevare det der det ikke ruster :-) "....................................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sinai Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Det beste er sikkert å bytte kjede, hvis det er mye rust. Ellers kan du forsøke å gi det et oljebad. Er du ikke veldig nøye på det, kan du også nøye deg med å smøre det skikkelig godt. Det er lurt å ta av kjedet når man vinterlagrer, og oppbevare det der det ikke ruster :-) "....................................." Takk for tipset:) Sykklen har stått under tak, men det var visst ikke nok. Kanskje best å skifte, før det ødelegger tannhjulene da. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nyca Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 Les denne om sykler til under tusenlappen: http://pub.tv2.no/nettavisen/okonomi/privat/article372946.ece Sjekk XXL (xxl.no) og Biltema, og sammenlign med Europris sin. (Jeg aner ikke hvem som er best i billig-segmentet, men om du vil ha alternativer, så er det jo greit å se hva som er å få tak i til den prisen) Tusen takk for kjempe grei link! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.