Gå til innhold

nr.15 for dem som har fulgt med..

Gjest den gyldne sol

Anbefalte innlegg

Gjest den gyldne sol

Hva synes dere, her inne har jo ingen kommentert resultatet!

Jeg koste meg med de som vant og folkets pris var jeg enig i.

Et par var jeg litt skadefro over uten å nevne hvem....det er det kanskje flere som var eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg satt bare og var flau over det elendige og amatørmessige programmet. Programlederen var aller verst, jeg skjønner ikke hvordan hun kunne være det beste alternativet.

Tragisk at det kun var et par som fikk overskudd og enda mer tragisk at et par ikke fikk solgt leiligheten overhodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt bare og var flau over det elendige og amatørmessige programmet. Programlederen var aller verst, jeg skjønner ikke hvordan hun kunne være det beste alternativet.

Tragisk at det kun var et par som fikk overskudd og enda mer tragisk at et par ikke fikk solgt leiligheten overhodet.

Fulgte ikke med - hvem fikk ikke solgt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

Uten at jeg egentlig vet noe om standaren på leilighetene, så virker det som om de ble solgt billig!

Men har tv3 markedsført noe før auksjonen? Jeg visste faktisk ikke at det var finale før jeg så episoden i går, og selve auksjonen har da sikkert skjedd for flere dager/uker siden? Ikke rart de ikke fikk solgt alle..

Selv ville jeg definitivt kjøpt leiligheten til Nils Didrik og dama.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uten at jeg egentlig vet noe om standaren på leilighetene, så virker det som om de ble solgt billig!

Men har tv3 markedsført noe før auksjonen? Jeg visste faktisk ikke at det var finale før jeg så episoden i går, og selve auksjonen har da sikkert skjedd for flere dager/uker siden? Ikke rart de ikke fikk solgt alle..

Så den ene auksjonen, den som ble solgt over takst. Er enig i at det virka ikke altfor dyrt, den var tross alt 94 kvm brutto. Men det er klart, netto kvm sa de ikke noe om, og det var ganske lavt under skråtaket enkelte steder der..?

Uansett, det er nytt og relativt sentralt i Oslo - ikke ille med 1.700000 da nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig???

Da må det ha blitt d¨¨rlig arbeid! Hvordan såg den ut, da?? Stygg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wiggum

Så den ene auksjonen, den som ble solgt over takst. Er enig i at det virka ikke altfor dyrt, den var tross alt 94 kvm brutto. Men det er klart, netto kvm sa de ikke noe om, og det var ganske lavt under skråtaket enkelte steder der..?

Uansett, det er nytt og relativt sentralt i Oslo - ikke ille med 1.700000 da nei.

Ikke spesielt billing når man tar hensyn til fellesgjelden på 1.260.000!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fei1365380229

De hadde jo skikkelig fæl stil. Den som vant var den absolutt fineste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lalala1365380457

den var da så utrolig kald og lite personlig..fikk sykehus følelse av den leilighetn jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lalala1365380457

hehe, enig med deg jeg.. synes det var litt trist at leiligheten til de som vant prisen ikke ble solgt, synes de hadde det fint.

var skadefro vi også over et bestemt par, de var så selvopptatte og sære!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke spesielt billing når man tar hensyn til fellesgjelden på 1.260.000!

Ooops.. såpass. Det var jeg ikke klar over. Har som sagt ikke fulgt særlig med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...