Gjest den gyldne sol Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Hva synes dere, her inne har jo ingen kommentert resultatet! Jeg koste meg med de som vant og folkets pris var jeg enig i. Et par var jeg litt skadefro over uten å nevne hvem....det er det kanskje flere som var eller? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Jeg satt bare og var flau over det elendige og amatørmessige programmet. Programlederen var aller verst, jeg skjønner ikke hvordan hun kunne være det beste alternativet. Tragisk at det kun var et par som fikk overskudd og enda mer tragisk at et par ikke fikk solgt leiligheten overhodet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mij Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Jeg satt bare og var flau over det elendige og amatørmessige programmet. Programlederen var aller verst, jeg skjønner ikke hvordan hun kunne være det beste alternativet. Tragisk at det kun var et par som fikk overskudd og enda mer tragisk at et par ikke fikk solgt leiligheten overhodet. Fulgte ikke med - hvem fikk ikke solgt? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wiggum Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Fulgte ikke med - hvem fikk ikke solgt? Mari og Christian. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Fulgte ikke med - hvem fikk ikke solgt? Mari og Christian. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest papirtiger Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Uten at jeg egentlig vet noe om standaren på leilighetene, så virker det som om de ble solgt billig! Men har tv3 markedsført noe før auksjonen? Jeg visste faktisk ikke at det var finale før jeg så episoden i går, og selve auksjonen har da sikkert skjedd for flere dager/uker siden? Ikke rart de ikke fikk solgt alle.. Selv ville jeg definitivt kjøpt leiligheten til Nils Didrik og dama. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mij Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Uten at jeg egentlig vet noe om standaren på leilighetene, så virker det som om de ble solgt billig! Men har tv3 markedsført noe før auksjonen? Jeg visste faktisk ikke at det var finale før jeg så episoden i går, og selve auksjonen har da sikkert skjedd for flere dager/uker siden? Ikke rart de ikke fikk solgt alle.. Selv ville jeg definitivt kjøpt leiligheten til Nils Didrik og dama. Så den ene auksjonen, den som ble solgt over takst. Er enig i at det virka ikke altfor dyrt, den var tross alt 94 kvm brutto. Men det er klart, netto kvm sa de ikke noe om, og det var ganske lavt under skråtaket enkelte steder der..? Uansett, det er nytt og relativt sentralt i Oslo - ikke ille med 1.700000 da nei. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tottlå Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Jeg satt bare og var flau over det elendige og amatørmessige programmet. Programlederen var aller verst, jeg skjønner ikke hvordan hun kunne være det beste alternativet. Tragisk at det kun var et par som fikk overskudd og enda mer tragisk at et par ikke fikk solgt leiligheten overhodet. Er det mulig??? Da må det ha blitt d¨¨rlig arbeid! Hvordan såg den ut, da?? Stygg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wiggum Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Så den ene auksjonen, den som ble solgt over takst. Er enig i at det virka ikke altfor dyrt, den var tross alt 94 kvm brutto. Men det er klart, netto kvm sa de ikke noe om, og det var ganske lavt under skråtaket enkelte steder der..? Uansett, det er nytt og relativt sentralt i Oslo - ikke ille med 1.700000 da nei. Ikke spesielt billing når man tar hensyn til fellesgjelden på 1.260.000! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fei1365380229 Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Uten at jeg egentlig vet noe om standaren på leilighetene, så virker det som om de ble solgt billig! Men har tv3 markedsført noe før auksjonen? Jeg visste faktisk ikke at det var finale før jeg så episoden i går, og selve auksjonen har da sikkert skjedd for flere dager/uker siden? Ikke rart de ikke fikk solgt alle.. Selv ville jeg definitivt kjøpt leiligheten til Nils Didrik og dama. De hadde jo skikkelig fæl stil. Den som vant var den absolutt fineste. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lalala1365380457 Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Uten at jeg egentlig vet noe om standaren på leilighetene, så virker det som om de ble solgt billig! Men har tv3 markedsført noe før auksjonen? Jeg visste faktisk ikke at det var finale før jeg så episoden i går, og selve auksjonen har da sikkert skjedd for flere dager/uker siden? Ikke rart de ikke fikk solgt alle.. Selv ville jeg definitivt kjøpt leiligheten til Nils Didrik og dama. den var da så utrolig kald og lite personlig..fikk sykehus følelse av den leilighetn jeg.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lalala1365380457 Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 hehe, enig med deg jeg.. synes det var litt trist at leiligheten til de som vant prisen ikke ble solgt, synes de hadde det fint. var skadefro vi også over et bestemt par, de var så selvopptatte og sære! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mij Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Ikke spesielt billing når man tar hensyn til fellesgjelden på 1.260.000! Ooops.. såpass. Det var jeg ikke klar over. Har som sagt ikke fulgt særlig med. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.