Gå til innhold

NHD Når har jeg rett på hjelp, nå som jeg har flyttet?


Dory

Anbefalte innlegg

Jeg hadde nettopp fått en bra psykiater. Men pga brudd måtte jeg jo flytte hjem, da jeg ikke føler meg helt i stand til å bo helt alene. (Pga isolasjon. Er ikke alltid jeg kommer meg ut pga ocd'n. Og da får jeg jo ikke handlet mat osv.)

Jeg fikk brev i Nov. der jeg hadde rett på hjelp innen 3 mnd. Fikk time i Mars.

Men nå som jeg har flyttet hjem, 50 mil unna, hva gjør jeg?

Har medlt flytting, snakket med tr.kontor osv.Alt er ok. Skal til ny fastlege i neste uke.

men jeg lurer på hvor raskt jeg kan få hjelp?? Har jeg rett på rask hjelp siden jeg var ventet siden Nov??

Nå har jeg forresten forklareing på hvorfor jeg er så livredd for å såre andre, redd for at ingen liker meg, føler meg teit, rar osv osv. Har fått diagnosene: ocd, sosial fobi og unnvikende pf.

God helg.

Klem,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...