Mr Kahn Skrevet 15. april 2005 Skrevet 15. april 2005 :-) Liten skriveleif ved navnet, men BRENT MASON... og gitarspell er imponerende! Med countryknekk hører du på feks Tanya Tucker og ALLE andre syngende countryartister. Så ikke gjør deg sååå vanskelig, mann ;-) Aaaaaargh, men så vær presis da, woman. Jeg nevnte da Brent Mason, gjorde jeg ikke? En fingernem herre. Jeg foretrekker instrumentalister, sangere i country-sjangeren er liksom ikke min greie. Randy Travis synger bra, men...nah, jæ væit ikke jæ gitt... 0 Siter
Champagne Skrevet 17. april 2005 Skrevet 17. april 2005 Sier du det? Jeg var også der, 15. april 1964, jeg var også der 20. oktober 1973, men misset Chet i Konserthuset i 1978, da jeg på den tiden bodde i England. Jeg var heller ikke klar over på det tidspunktet at "Gentleman-Jim" ikke levde opp til tittelen sin. But, who cares? På den tida spelte vi i shadowband med gitarn nedpå knea og var vel egentlig mest interessert i gitaristen Chet Atkins. Vi blei ikke skuffa. Blei my spinking og sparing for å få kjøpt en Gretsch etter det. Nå er jeg den stolte eier av en Gibson Country Genleman som Chet faktisk har spilt på. Han lånte den av han jeg kjøpte den av, og spilte på den på en konsert han holdt i Frankrike. Gitaren fikk godt skussmål. *mimre* Jeg kan ikke så mye altså, dette var før jeg var påtenkt. Men slektningen har tusenvis av countryplater, og er programleder for et countryprogram på radio. Så dere kunne sikkert mimret fint sammen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.