Gå til innhold

Fortvilet


stillheten

Anbefalte innlegg

Nå er jeg kommet meg litt opp men orker ikke allikelvel mer, Har planlagt det lenge. Jeg vil egentlig ikke men alt inni meg sier det motsatte. Jeg prøver og kjempe imot men det hjelper ikke. Har startet megd litt vin.

Hjelp meg fort, gi meg råd.

Jeg har tre barn og mann jeg vil forlate og de er verdens beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest vioola

vanskelig å gi deg råd når du ikke sier hva som er så vanskelig.

Uansett sånn som du har det nå bør du søke hjelp.

Er mannen din der da?

kanskje du kan prate med han. Høres ut som du trenger proff hjelp og å bli innlagt. OG dra på legevakten før du drikker vin. Ellers kan du fort bli avvist med at du er full og slettes ikke bli trodd om at du har de planene du har

og når du skriver her og vil ha hjelp betyr vel det at du ikke vil dø?

men lite vi kan gjøre som sitter på andre siden av dataen og ikke vet hvem du er eller noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vanskelig å gi deg råd når du ikke sier hva som er så vanskelig.

Uansett sånn som du har det nå bør du søke hjelp.

Er mannen din der da?

kanskje du kan prate med han. Høres ut som du trenger proff hjelp og å bli innlagt. OG dra på legevakten før du drikker vin. Ellers kan du fort bli avvist med at du er full og slettes ikke bli trodd om at du har de planene du har

og når du skriver her og vil ha hjelp betyr vel det at du ikke vil dø?

men lite vi kan gjøre som sitter på andre siden av dataen og ikke vet hvem du er eller noe

Vet du har rett, men klarer jeg det, NEI, det er noe med meg som sier nei hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vioola

Vet du har rett, men klarer jeg det, NEI, det er noe med meg som sier nei hele tiden.

vet at terskelen for å be om hjelp første gangen er utrolig vanskelig.

Men hvis du ikke sier til noen hvordan de har det kan de ikke hjelpe deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Kjære venn! Hold fast med tanken på at du ikke vil. Tenk på barna, hva vil de føle etterpå, Du har jo så mye å leve for. Du har kjempet så lenge, du klarer litt til.

Kom igjen - du er mye sterkere enn du tror. Hvis ikke hadde du ikke holdt så lenge. Husk du er en av oss!!!

Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vioola

Vet du har rett, men klarer jeg det, NEI, det er noe med meg som sier nei hele tiden.

om du selv nå kanskje ikke vil mer og føler ting er for tøft.

Ikke får å gi deg skyldfølelse. Men for et barn og miste en av sine foreldre. Det er noe av det tøffeste som kan skje. Spessielt hvis det skjer via at personen selv velger å dø.

Som oftest føler de etterlatte stor skyld etterpå uansett hvor ubegrunnet det er.

om du ikke vil holde ut selv gjør det for familien din. så vil du etterhvert selv finne ut at det er verdt å leve videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest nickless

Jeg har hatt det som deg og har det som deg, mange, mange ganger.

Kanskje du kunne dra til en veninne noen uker for å slappe av og sortere tanker?

Jeg føler ofte jeg hiver etter pusten her hjemme, setter meg også ofte ned med vin etter de andre har lagt seg.

Prøv å tenke på barnet ditt og deg selv, og ikke gjør noe du vil angre. Barnet ditt trenger deg livet ut!

Ofte er jeg så fortvilet at jeg biter tenna sammen så det gjør vondt.

Noen menn går det faktisk an å snakke med, noen andre ikke. Prøv å få i gang en dialog med mannen din og fortell hvordan du føler. Det kan være en kjempefin begynnelse, og ofte kan mye gjøres derfra.

Sender deg en klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marielliten

Jeg forstår hvordan du har det, jeg har vært der jeg også, på mitt vis.

Det _kan_ hjelpe på dersom du tenker på barna, og mannen. Kanskje mest barna? Det er visst gjort undersøkelser som viser at barn av foreldre som tar sitt eget liv lider av en voldsom skyldfølelse etterpå.... reell eller ikke spiller ingen rolle.

Dersom du vil skrive med meg så vil jeg svare.

Ønsker deg alle hjerteligst lykke til.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...