flisa Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Enedlig er pc'en min friskmeldt - og når jeg først er her på kvelden og trykker på 100 nyeste så står det "flisa" på alle innleggene.....er pc'en min ikke helt frisk likevel? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bebba Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Prøver du å si at dette er det første innlegget ditt i kveld??????????????? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Prøver du å si at dette er det første innlegget ditt i kveld??????????????? nei - jeg er visst OVERALT men det er første kvelden på 2 uker - har hatt syk pc 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bebba Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 nei - jeg er visst OVERALT men det er første kvelden på 2 uker - har hatt syk pc velkommen tilbake da:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sheba Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 nei - jeg er visst OVERALT men det er første kvelden på 2 uker - har hatt syk pc hehehe synes du har briljert iallfall i dag da.. hmm merkelig! Send pc`n til psykolog! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 velkommen tilbake da:) Takk - jeg prøvde å være morsom, -men det var sikkert veldig intern humor - bare jeg som skjønte det jeg skrev - hehe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bebba Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Takk - jeg prøvde å være morsom, -men det var sikkert veldig intern humor - bare jeg som skjønte det jeg skrev - hehe Da kan du le sammen med deg selv:) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Da kan du le sammen med deg selv:) *humrer* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.