Gå til innhold

100 nyeste

flisa

Anbefalte innlegg

Enedlig er pc'en min friskmeldt - og når jeg først er her på kvelden og trykker på 100 nyeste så står det "flisa" på alle innleggene.....er pc'en min ikke helt frisk likevel? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøver du å si at dette er det første innlegget ditt i kveld???????????????

nei - jeg er visst OVERALT :) men det er første kvelden på 2 uker - har hatt syk pc :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei - jeg er visst OVERALT :) men det er første kvelden på 2 uker - har hatt syk pc :(

hehehe synes du har briljert iallfall i dag da.. hmm merkelig!

Send pc`n til psykolog!

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommen tilbake da:)

Takk - jeg prøvde å være morsom, -men det var sikkert veldig intern humor - bare jeg som skjønte det jeg skrev - hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk - jeg prøvde å være morsom, -men det var sikkert veldig intern humor - bare jeg som skjønte det jeg skrev - hehe

Da kan du le sammen med deg selv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...