flisa Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 ....nå i en halv time, hva hadde du gjort? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Stått og pissa! Jeg er nemlig litt pissatrengt akkurat nå... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Stått og pissa! Jeg er nemlig litt pissatrengt akkurat nå... jeg også - jeg hadde stilt meg utpå garasjetaket - kan klatre ut dit fra vinduet her hvor jeg sitter - og så hadde jeg latt strålen fare ut i skauen i nattemørket. rart... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 jeg også - jeg hadde stilt meg utpå garasjetaket - kan klatre ut dit fra vinduet her hvor jeg sitter - og så hadde jeg latt strålen fare ut i skauen i nattemørket. rart... Høres kult ut ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Høres kult ut ;-) ja, det tror jeg også det må være - det er fali' om jeg skal gjøre det som kvinne - kaldt også - må jo ta av meg buksa helt og ake meg ut på kanten av taket - næææ, tror jeg tar trappa og ned på do etterhvert....*raaaap* drikker Pepsi MAX 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KariKruskakli Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Det jeg gjør akkurat nå. Etterpå lese i en bok. Det skal jeg nemlig gjøre utover natten. Akkurat nå er det så deilig å være dame. Har sendt mann og 3 barn på tur i helgen. De er tre pappaer på tur med barna sine. Åh, det er så deilig. Jeg tror aldri jeg har opplevd før at han har med alle tre barna. Bare de to største. Men jeg fortjener det da, for jeg for tiden alenemor hele uka. Han er bare hjemme i helgene. Ja, nok om det. Mann? Hmm, jeg vet ikke. Vil ikke være mann. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KariKruskakli Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 jeg også - jeg hadde stilt meg utpå garasjetaket - kan klatre ut dit fra vinduet her hvor jeg sitter - og så hadde jeg latt strålen fare ut i skauen i nattemørket. rart... Merkelig! En slik lyst har jeg aldri hatt;o) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 ja, det tror jeg også det må være - det er fali' om jeg skal gjøre det som kvinne - kaldt også - må jo ta av meg buksa helt og ake meg ut på kanten av taket - næææ, tror jeg tar trappa og ned på do etterhvert....*raaaap* drikker Pepsi MAX Jeg prøvde å pisse stående for ca 32 år siden, men det frista ikke til gjentagelse... Nå har jeg vært og pissa (sittende), så nå står senga for tur. Natta :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Det jeg gjør akkurat nå. Etterpå lese i en bok. Det skal jeg nemlig gjøre utover natten. Akkurat nå er det så deilig å være dame. Har sendt mann og 3 barn på tur i helgen. De er tre pappaer på tur med barna sine. Åh, det er så deilig. Jeg tror aldri jeg har opplevd før at han har med alle tre barna. Bare de to største. Men jeg fortjener det da, for jeg for tiden alenemor hele uka. Han er bare hjemme i helgene. Ja, nok om det. Mann? Hmm, jeg vet ikke. Vil ikke være mann. Hørtes litt godt ut, men ikke si at jeg sa det! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Jeg prøvde å pisse stående for ca 32 år siden, men det frista ikke til gjentagelse... Nå har jeg vært og pissa (sittende), så nå står senga for tur. Natta :-) Natta! drøm søte drømmer! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Merkelig! En slik lyst har jeg aldri hatt;o) Ikek jeg heller egentlig - men akkurat nå - - Men jeg prøvde da jeg var liten... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KariKruskakli Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Ikek jeg heller egentlig - men akkurat nå - - Men jeg prøvde da jeg var liten... Nok et lite referat fra en ferietur, og nok en biltur. Da eldstedatteren var lita (kunne vel ha vært en 5-6 år kanskje), måtte vi stoppe bilen for at hun skulle få ut og tisse. Plutselig ser vi henne ligge på ryggen, med bena spredt ut til siden og tisser. Vi ble jo helt forskrekket, og mannen min kjeftet for at jeg som mor ikke hadde lært datteren min å tisse. Jeg hadde jo ikke tenkt på det. Trodde det lå naturlig i oss og sette oss på huk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Nok et lite referat fra en ferietur, og nok en biltur. Da eldstedatteren var lita (kunne vel ha vært en 5-6 år kanskje), måtte vi stoppe bilen for at hun skulle få ut og tisse. Plutselig ser vi henne ligge på ryggen, med bena spredt ut til siden og tisser. Vi ble jo helt forskrekket, og mannen min kjeftet for at jeg som mor ikke hadde lært datteren min å tisse. Jeg hadde jo ikke tenkt på det. Trodde det lå naturlig i oss og sette oss på huk. *LOLOL* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kahn fan Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Natta! drøm søte drømmer! Mannen din hen i kveld, a`? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Mannen din hen i kveld, a`? 6 meter unna her - 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M.Angelica Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Nok et lite referat fra en ferietur, og nok en biltur. Da eldstedatteren var lita (kunne vel ha vært en 5-6 år kanskje), måtte vi stoppe bilen for at hun skulle få ut og tisse. Plutselig ser vi henne ligge på ryggen, med bena spredt ut til siden og tisser. Vi ble jo helt forskrekket, og mannen min kjeftet for at jeg som mor ikke hadde lært datteren min å tisse. Jeg hadde jo ikke tenkt på det. Trodde det lå naturlig i oss og sette oss på huk. He he..Utrolig bra! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 15. april 2005 Forfatter Del Skrevet 15. april 2005 Mannen din hen i kveld, a`? det jeg SKULLE svart nå var jo; Han er på garasjetaket - - - hehe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 hatt sex!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest RedHot Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Da hadde jeg takket nei. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 He he..Utrolig bra! msn funker plustelig ikke hos meg, derfor jeg ble borte 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.