Gå til innhold

Dame: om du fikk være mann...

flisa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

13

• Dorthe

7

• Mary Poppins

4

• petter smart

3

Stått og pissa!

Jeg er nemlig litt pissatrengt akkurat nå...

jeg også - jeg hadde stilt meg utpå garasjetaket - kan klatre ut dit fra vinduet her hvor jeg sitter - og så hadde jeg latt strålen fare ut i skauen i nattemørket.

rart...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg også - jeg hadde stilt meg utpå garasjetaket - kan klatre ut dit fra vinduet her hvor jeg sitter - og så hadde jeg latt strålen fare ut i skauen i nattemørket.

Høres kult ut ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres kult ut ;-)

ja, det tror jeg også det må være - det er fali' om jeg skal gjøre det som kvinne - kaldt også - må jo ta av meg buksa helt og ake meg ut på kanten av taket - næææ, tror jeg tar trappa og ned på do etterhvert....*raaaap* drikker Pepsi MAX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Det jeg gjør akkurat nå.

Etterpå lese i en bok.

Det skal jeg nemlig gjøre utover natten.

Akkurat nå er det så deilig å være dame. Har sendt mann og 3 barn på tur i helgen. De er tre pappaer på tur med barna sine.

Åh, det er så deilig.

Jeg tror aldri jeg har opplevd før at han har med alle tre barna. Bare de to største.

Men jeg fortjener det da, for jeg for tiden alenemor hele uka. Han er bare hjemme i helgene.

Ja, nok om det. Mann? Hmm, jeg vet ikke. Vil ikke være mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KariKruskakli

Merkelig! En slik lyst har jeg aldri hatt;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det tror jeg også det må være - det er fali' om jeg skal gjøre det som kvinne - kaldt også - må jo ta av meg buksa helt og ake meg ut på kanten av taket - næææ, tror jeg tar trappa og ned på do etterhvert....*raaaap* drikker Pepsi MAX

Jeg prøvde å pisse stående for ca 32 år siden, men det frista ikke til gjentagelse...

Nå har jeg vært og pissa (sittende), så nå står senga for tur. Natta :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg gjør akkurat nå.

Etterpå lese i en bok.

Det skal jeg nemlig gjøre utover natten.

Akkurat nå er det så deilig å være dame. Har sendt mann og 3 barn på tur i helgen. De er tre pappaer på tur med barna sine.

Åh, det er så deilig.

Jeg tror aldri jeg har opplevd før at han har med alle tre barna. Bare de to største.

Men jeg fortjener det da, for jeg for tiden alenemor hele uka. Han er bare hjemme i helgene.

Ja, nok om det. Mann? Hmm, jeg vet ikke. Vil ikke være mann.

Hørtes litt godt ut, men ikke si at jeg sa det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde å pisse stående for ca 32 år siden, men det frista ikke til gjentagelse...

Nå har jeg vært og pissa (sittende), så nå står senga for tur. Natta :-)

Natta! :) drøm søte drømmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig! En slik lyst har jeg aldri hatt;o)

Ikek jeg heller egentlig - men akkurat nå - - :)

Men jeg prøvde da jeg var liten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KariKruskakli

Ikek jeg heller egentlig - men akkurat nå - - :)

Men jeg prøvde da jeg var liten...

Nok et lite referat fra en ferietur, og nok en biltur.

Da eldstedatteren var lita (kunne vel ha vært en 5-6 år kanskje), måtte vi stoppe bilen for at hun skulle få ut og tisse.

Plutselig ser vi henne ligge på ryggen, med bena spredt ut til siden og tisser.

Vi ble jo helt forskrekket, og mannen min kjeftet for at jeg som mor ikke hadde lært datteren min å tisse.

Jeg hadde jo ikke tenkt på det. Trodde det lå naturlig i oss og sette oss på huk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da eldstedatteren var lita (kunne vel ha vært en 5-6 år kanskje), måtte vi stoppe bilen for at hun skulle få ut og tisse.

Vi ble jo helt forskrekket, og mannen min kjeftet for at jeg som mor ikke hadde lært datteren min å tisse.

Jeg hadde jo ikke tenkt på det. Trodde det lå naturlig i oss og sette oss på huk.

*LOLOL*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest M.Angelica

He he..Utrolig bra! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...