flisa Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Min mor, min søster og jeg var ute og gikk i 1,5 time i deag tidlig før de andre stod opp - slik som jeg gjorde i hele fjor vår. Masse frisk pust, en god samtale og hjem til et barnebarn og en liten Plutt som satt i hver sin stol og ventet. Så lagde Plutten og jeg frokost, hun elsker å lage eggerøre selv - uten noen hjelp. Vi dekket bordet og vekket de andre. Deilig frokost - før jeg dusjet , hentet fersk avis og nytraktet kaffe. Ungene danset til "dans dans dans oppå bordet" - - og enda er det MASSER igjen av dagen! Hadde nesten glemt hvor herlig jeg syns det var. Stavgang er herlig! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest trultemor25 Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Og når sto de andre opp? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freya Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Så deilig å være ferdig med trimmen så tidlig da! Jeg har nettopp stått opp jeg... *gjesp* Sånn er det med oss nattarbeidende. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr Kahn Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Og når sto de andre opp? Da'n etter... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 17. april 2005 Forfatter Del Skrevet 17. april 2005 Og når sto de andre opp? En gang mens jeg var ute og gikk - 9, tenker jeg :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.