Gå til innhold

Norsk presse/Idol

Gjest fult oppegående:-)

Anbefalte innlegg

Gjest fult oppegående:-)

Er det bare jeg som er oppgitt over hva avisene kan skrive etter hver Idolsending? "sitat Dagbladet: Christian Stenseng, som med tam og falsk opptreden var den som skrek etter å komme hjem til mamma i Bærum", snakk om å være ufordraglige.. hvorfor kan ikke norsk presse bare godta at en ganske stor del av norges befolkning ikke liker så godt syngedamer det går tretten av på dusinet(Cindy Hovde, Maria Haukås Storeng, maria C, Whitney H, osv....) og forstå at det er difor disse ryker ut, uten å håne gjenværende deltagere, disse er med videre for publikum vil ha dem med videre, ikke for at de har glemt å stemme på favoritten..

så slutt å undervurdere publikum. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest fullt oppegående i motsetning til....

Huff, det er noe nederdrektig ved disse fule oppegående...

Enda verre med disse som må bemerke det med en gang noen skriver en feil her inne, jeg går ut fra at du forsto at det manglet en bokstav her? eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er mitt nick

Jeg er helt enig med deg. Reagerte veldig på tonen i dagens aviser.

Det burde ikke være nødvendig og skrive på den måten for og anmelde noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...