Gjest dette helsevesenet...... Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Fikk for en tid siden en epikrise fra et sykehus som jeg klagde på fordi jeg syntes det var så mye feil der. De påstår at de har sendt brev til meg med forklaring men jeg har ikke fått noe. De har heller ikke fått noe i retur. Det rare er at de heller ikke har noe kopi av det brevet de påstår å ha skrevet!!.Det fikk jeg høre når jeg klaget via pasientombudet Trodde sånt var veldig strengt jeg. Er det mulig at de ikke har skrevet brevet siden jeg ikke har fått det, de har ikke fått det i retur og de ikke har kopi av brevet? merkelig dette her.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåmor Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Be de sende nytt brev med forklaring. Skulle da bare mangle om de ikke kunne gjøre det! Et brev fra off.instans skulle en tro var lagret elektronisk eller arkivert i papirformat.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.