Gå til innhold

Har noen her erfaringer med angstringen?


Gjest Ninanja

Anbefalte innlegg

Gjest Ninanja

har blitt oppfordret til å kontakte dem, men jeg vegrer meg litt for jeg er veldig usikker på hva slags hjelp de kan tilby meg.

har dere personlige erfaringer med dem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp, jeg møtte opp i Angstringen Trondheim når jeg ble syk. Veldig hyggelige mennesker der, og et flott sted for å hente informasjon og støtte om man har angst..

Dessverre ble jeg verre og verre, og tilslutt så dårlig at gruppesamtaler i Angstringen overhodet ikke hadde noe for seg. Mitt tips er at du tar en telefon dit, eller stikker innom. Fortell om situasjonen din og vurder om du tror de kan hjelpe deg eller ikke.

Det fine med Angstringen er at alle som jobber der selv har hatt angst, så forståelse er det nok av:-)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...