Gå til innhold

angrepillen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

angrepillen norlevo fås kjøpt på apotek for under 100 lappen. Mulig du kan få den på legevakta, ring å hør hvis du trenger den i dag.

Hvis du mistenker at du er gravid skal du ikke ta den. Det er ingen abortpille. Den skal forhindre graviditet, utsetter eggløsning og andre ting.. Skal tas senest 72t etter samleie, dess raskere etter, dess bedre. Full bruksanvisning følger med. Få bivirkninger. Ta gr.test når du venter mens RFSU er bra, og den kan du ta allerede noen dg før forv.mens.

Får du ikke tak i angrepilla kan du bruke p-piller hvis du har det. Men ikke alle merker kan brukes tror jeg, od du får mye mer bivirkninger.

Hvis du har microgynon i nærheten, tar du 3piller så fort som mulig, deretter 3nye etter 12t. Marvelon ++ kan også brukes, men der er jeg usikker på styrkeforholdet. Er ganske sikker på at det er 4 piller av de andre merkene i stedet for 3 mic.g. Alle monofasiske piller kan brukes, (de med alle like piller) Hvordan det er med trionetta & co vet jeg ikke.

Så hvis du ikke får tak i angrpillen i kveld, spør noen venninner. Marvelon, follimon, microgynon, eugynon, og diane er monof. Men diane tror jeg ikke er noe særlig, de inneholder en del andre ting også..

Puh. det ble langt. Skriv åssen det har gått eller hvis du lurer på noe.

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/18132-angrepillen/#findComment-81323
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...