bea86 Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 En av mine beste venner ble dømt for voldtekt i fjor høst, anket, og ble dømt igjen for noen dager siden.. Alle som kjenner han vet at han ikke har gjort det, og alle som kjenner henne vet at ingenting har skjedd! Under den første rettsaken var det et vitne som sa at han hadde vært til stede mens overgrepet skjedde, han fikk også straff, men denne gangen innrømmet han at det han sa sist var løgn, han hadde ikke sett noe, og han ble frikjent!! Kameraten min får ikke anke dommen, men har anket straffa.. Voldtektsdommen vil alltid bli stående på rullebladet hans! Tenk så utrolig forferdelig! Hvordan kan noen få seg til å anklage noen for noe slikt?? En av verdens greieste gutter må i fengsel for noe han aldri har gjort, mens mange hundre grusomme overgripere går fri... Så urettferdig.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/181356-urettferdig/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tazmina Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 hvordan vet du at han er uskyldig? jeg har selv opplevd å bli voldtatt av en som blir sett på av omverden som "verdens snilleste gutt" og jeg blir sett på som en "rebell"! det har blitt tiet ihjel det som skjedde med meg og jeg er blitt sett på som løyner... det er veldig lite gøy å sitte der alene og slite, for det er en stor påkjenning og bli utsatt for overgrep og når du blir beskyldt for å lyve.... da blir det veldig tungt=( ikke at jeg ikke tror at kameraten din er uskyldig, og jeg håper han er det, hvis han sier det. men det er farlig og gå rundt å si hvem som er uskyldig og hvem som lyver!!! det er en alvorlig sak å lyve om!!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/181356-urettferdig/#findComment-1224206 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bea86 Skrevet 18. april 2005 Forfatter Del Skrevet 18. april 2005 hvordan vet du at han er uskyldig? jeg har selv opplevd å bli voldtatt av en som blir sett på av omverden som "verdens snilleste gutt" og jeg blir sett på som en "rebell"! det har blitt tiet ihjel det som skjedde med meg og jeg er blitt sett på som løyner... det er veldig lite gøy å sitte der alene og slite, for det er en stor påkjenning og bli utsatt for overgrep og når du blir beskyldt for å lyve.... da blir det veldig tungt=( ikke at jeg ikke tror at kameraten din er uskyldig, og jeg håper han er det, hvis han sier det. men det er farlig og gå rundt å si hvem som er uskyldig og hvem som lyver!!! det er en alvorlig sak å lyve om!!!! Jeg vet jo at det er en alvorlig sak å lyve om, og at det å ikke bli trodd i en slik sak må være grusomt! (Ingen har noen gang ikke trodd meg, heldigvis!) Ingen saker er like, men her er det jo knapt grunnlag for en sak... Det skulle visstnok ha skjedd på en fest, hun kom med anklagen to uker etter denne festen, så det var vanskelig for de andre å huske om de hadde sett han hele kvelden, men de fleste mente likevel at det lengste han hadde vært borte var ca 2 minutter.. Og da var denne jenta til stede!! Det er bare SÅ mange ting som taler i mot denne jenta, og for kameraten min, at han ble dømt er helt ufattelig! Om jeg hadde trodd han var skyldig hadde jeg ikke klart å vært hans venn.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/181356-urettferdig/#findComment-1226364 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.