Gå til innhold

orker ikke mer


Gjest mammamie

Anbefalte innlegg

Gjest mammamie

nå er det nok. Takk for ingenting. Spesiell takk til helsenorge med 1 års ventetid for psykolog. Nok er nok. Ønsker ingen blomster ved graven, helst ingen grav what so ever. E kje noge å sørga øve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet det er tøfft. Men hvis du er i krise må du ringe legevakt, øyeblikkelig hjelp.

Helse-norge har plikt til å yte øyeblikkelig hjelp. Det er en lovpålagt rettighet vi har som bor i dette landet.

Du kan også ta kontakt med en annen psykolog kanskje det er bedre mulighet der........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Håper alt går bedre med deg nå etter at du skrev inn innlegget. Jeg skjønner godt at du er lei av å vente, men er det virkelig verdt å ta livet for ? Vil du virkelig miste livet ditt, istede for å vente bare litt til på hjelp?

Livet kan være utrolig vondt, det vet jeg som har vært gjennom utrolig mye rart på det korte livet mitt. Men man blir sterkere av det. Hold ut.

Tenk på familien din og vennene dine. Tenk hvor vondt dem får det om du gjør noe dumt. Ikke gjør det. Det er så mange som er glad i deg.

Enkelt for meg å si, fremmend jente som egentlig ikke vet noe tenker du.

Vel, Jeg kjenner en som tok selvmord for ikke så lenge siden. For han hadde det så utrolig vondt. Og familien fikk det 100 ganger så vondt når han ble borte fra denne verden. Jeg har også tenkt på selvmord. Det er noen år siden, jeg prøvde også.. Flere ganger. Men jeg viste innerst i hjerte at det er IKKE verdt det. Man kommer gjennom det. Når du er på bunnen er det bare en vei å gå. Oppover!

Håper jeg kom med noen kloke ord til deg her. Det ville vært dumt om du gir bort ett helt liv. Det er DITT liv .. Det er du som bestemmer. Lev det. Du fikk det hos moren din og faren din, så ta vare på det og lev det.

Beste ønsker til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dog1365380703

Hei

Forstår godt din fustrasjon men takket være alle de som benekter at helsenorge er noe dritt så stanger "vi andre" hodet i veggen.

Gjør meg en tjeneste min venn og det er at tenk over alle de andre tingene du kan gjøre mens du lever (bortsett fra å få hjelp av helsenorge da selvfølgelig). Husk at når du lever kan du VELGE...velge å gå en tur i en nydelig natur...velge å finne den rette...velge....det er for sent når du har gitt opp og hva vet du om hva som kommer etter dette?

Det siste jeg tenkte før jeg sovnet inn var samtidig som jeg ikke fikk puste fordi at pillene hadde lammet musklene mine var: "Herregud nå kan jeg aldri mer gjøre noe som helst"

Hvis det finnes et helvete må det være å føle seg så hjelpesløs med så mye pine som å vite at man aldri mer kan velge....velge å LEVE.

Heldigvis fikk de liv i meg igjen på sykehuset.

For et år senere opplevde jeg noe vakkert som jeg trodde bare var mulig på film...som jeg ikke trodde kunne hende nettop meg, men det er en annen historie...

Var det håp for meg, er det håp for deg også min venn...

Lykke til :-)

Og alt skal bli bra skal du se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...