Gå til innhold

NHD, kan du om folk bruker forskjellige nick?


Gjest jeg er paranoid

Anbefalte innlegg

Gjest jeg er paranoid

Jeg sliter mye med paranoia til tider. Derfor skriver jeg under flere forskellige nick. Kan du NHD, se hvem som står bak alle nickene (altså om det er samme mailadr? Sikkert ganske lett og avsløre noen ganger uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

dette er mitt nick

Det ble spurt om det samme på "webmaster" den 28/3, da svarte NHD at han ikke kan det..

Ok, tusen takk! jeg fikk ikke med meg det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er mitt nick

Ok, tusen takk! jeg fikk ikke med meg det!

der gikk det litt fort, ja! Så var det ene nicket mitt, "avslørt, hehe. Må le litt av meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Ja, jeg kan, om jeg gidder, men det gjør jeg ikke, se om samme person bruker ulike nick.

Jeg kan derimot ikke se hvem som gjemmer seg bak nickene.

Det har ingen ting å si for meg om petter og rettep er samme person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er mitt nick

Ja, jeg kan, om jeg gidder, men det gjør jeg ikke, se om samme person bruker ulike nick.

Jeg kan derimot ikke se hvem som gjemmer seg bak nickene.

Det har ingen ting å si for meg om petter og rettep er samme person.

Hehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Timari

Det ble spurt om det samme på "webmaster" den 28/3, da svarte NHD at han ikke kan det..

ja nå ble jeg forvirret. Har du samme muligheter til å sjekk nick som webmaster NHD?

eller var det å vite hvem som skjuler seg bak nickene(altså virkelig navn etc) du svarte på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

ja nå ble jeg forvirret. Har du samme muligheter til å sjekk nick som webmaster NHD?

eller var det å vite hvem som skjuler seg bak nickene(altså virkelig navn etc) du svarte på?

Jeg vet ikke hvem som skjuler seg bak et nick.

Jeg kjenner heller ikke e-mailadressen til vedkommende.

Jeg kan se om to innlegg kommer fra samme avsender. Dvs at dersom du har registrert ditt nick som Valgerd og i et annet innlegg velger å endre dette til Åslaug, kan jeg se at Valgerd og Åslaug egentlig er samme person.

Er det entydig nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Espen Askeladd!

der gikk det litt fort, ja! Så var det ene nicket mitt, "avslørt, hehe. Må le litt av meg selv.

Hehe! Det har jo ingenting å si! Jeg har bytta nick mange ganger, av og til fordi jeg føler jeg "maser" på andre/har "for mange" problemer osv.

Jeg tror faktisk ikke noen bryr seg om det, og tror også at de fleste gjør det. Hva NHD vet/ikke vet har ingenting å si, vi er her for å få svar på spørsmål, uansett om man er Per, Pål eller mitt (for anledningen):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timari

Jeg vet ikke hvem som skjuler seg bak et nick.

Jeg kjenner heller ikke e-mailadressen til vedkommende.

Jeg kan se om to innlegg kommer fra samme avsender. Dvs at dersom du har registrert ditt nick som Valgerd og i et annet innlegg velger å endre dette til Åslaug, kan jeg se at Valgerd og Åslaug egentlig er samme person.

Er det entydig nå?

jepp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...