Gå til innhold

Billig og bra hotell i London??

Nyttårsjenta'

Anbefalte innlegg

Nyttårsjenta'

Vi reiser til London i begynnelsen av juni. Torsdag til søndag, og trenger da tips om et bra hotell. Vi har ingen store planer om å benytte oss av hotellet mer enn til å sove, så standarden trenger ikke å være på topp, men gjerne helt grei. Det må være billig, og gjerne ligge sentralt.

Noen tips??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

lalala1365380457

Marble Arch Inn.

Hyggelig og sentralt. Knøttsmått.

der var vi også. billigste hotellet kom vi frem til, men som du sier, knøtte smått! og bad/do et par etasjer over.. hehe. men kjempesentralt, i og med at det ligger et par kvartaler unna oxford street.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

der var vi også. billigste hotellet kom vi frem til, men som du sier, knøtte smått! og bad/do et par etasjer over.. hehe. men kjempesentralt, i og med at det ligger et par kvartaler unna oxford street.

Jeg hadde bad på rommet. En slags helsveiset boks som var satt inn i et hjørne...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Vi reiste bare til London uten hotel. To voksne og tre ungdommer. Gikk på Victoria Station og fikk ett billing sånn noenlunde greit hotell. Går helt fint det.

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lalala1365380457

Jeg hadde bad på rommet. En slags helsveiset boks som var satt inn i et hjørne...

hehe, tror deg gjerne! kika du inn på de fellesdusjene eller? knøttlite dusjkabinett, og ca 20cm gulv mellom dusjkabinettet og døra..glad jeg ikke har klaustrofobi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat kommet hjem fra London (1 1/2 time siden!) og vi lå på Hotel Darlington i Sussex Gardens. Midt i smørøyet! Gangavstand til Oxford street, Hyde park, Notting Hill og hele smala! :o) Kanskje ikke så innmari billig, men ikke av de dyreste heller. Lite og trivelig, ryddig og rent.

http://www.darlingtonhotel.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil anbefale St Giles Hotel. Ligger i West end, ca 1 minutts gange fra Oxford street. 5 minutter og vips så er du i Soho!

Ryddig og rent, bra standard og god frokost til ca 1200 kroner pr natt for dobbeltrom.

Hvis du skal ha det veldig billig og samtidig sentralt kan Regent Palace Hotel være et alternativ. Ligger noen meter fra Eros-statuen på Picadilly Circus. Kjempesentralt. Vi betalte ca 800 for dobbeltrom med bad. Ultrakjip frokost, fæle rom og ufyselig skittent. Mulig jeg er prippen, men det får da være grenser.

Vil anbefale deg MINST 3 stjerner når det gjelder hotell i London.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kizza1365380506

Marble Arch Inn.

Hyggelig og sentralt. Knøttsmått.

Nå har jeg, idag, bestilt Marble Arch Inn til meg om min familie i sommer. Nå håper jeg bare det stemmer det du har sagt :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...