Nyttårsjenta' Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Vi reiser til London i begynnelsen av juni. Torsdag til søndag, og trenger da tips om et bra hotell. Vi har ingen store planer om å benytte oss av hotellet mer enn til å sove, så standarden trenger ikke å være på topp, men gjerne helt grei. Det må være billig, og gjerne ligge sentralt. Noen tips?????? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atene Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Marble Arch Inn. Hyggelig og sentralt. Knøttsmått. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 http://www.hotels-london-hotel.com/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lalala1365380457 Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Marble Arch Inn. Hyggelig og sentralt. Knøttsmått. der var vi også. billigste hotellet kom vi frem til, men som du sier, knøtte smått! og bad/do et par etasjer over.. hehe. men kjempesentralt, i og med at det ligger et par kvartaler unna oxford street. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lalala1365380457 Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 http://www.hotels-london.org/en/index.html?err=4;arr=2004-06-07;dep=2004-06-17 denne siden fant vi vårt hotell når vi var der, og det ble billigere enn til og med sånn type vandrehjem hvor man deler rom med folk. og lå mer sentralt også. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Haleh Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Har nettopp vært i London og jeg bodde på Royal National Hotel. Bra pris og veldig sentralt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atene Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 der var vi også. billigste hotellet kom vi frem til, men som du sier, knøtte smått! og bad/do et par etasjer over.. hehe. men kjempesentralt, i og med at det ligger et par kvartaler unna oxford street. Jeg hadde bad på rommet. En slags helsveiset boks som var satt inn i et hjørne... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kizza1365380506 Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Vi reiste bare til London uten hotel. To voksne og tre ungdommer. Gikk på Victoria Station og fikk ett billing sånn noenlunde greit hotell. Går helt fint det. Mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lalala1365380457 Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg hadde bad på rommet. En slags helsveiset boks som var satt inn i et hjørne... hehe, tror deg gjerne! kika du inn på de fellesdusjene eller? knøttlite dusjkabinett, og ca 20cm gulv mellom dusjkabinettet og døra..glad jeg ikke har klaustrofobi 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Har akkurat kommet hjem fra London (1 1/2 time siden!) og vi lå på Hotel Darlington i Sussex Gardens. Midt i smørøyet! Gangavstand til Oxford street, Hyde park, Notting Hill og hele smala! ) Kanskje ikke så innmari billig, men ikke av de dyreste heller. Lite og trivelig, ryddig og rent. http://www.darlingtonhotel.com/ 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reg@l Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Vil anbefale St Giles Hotel. Ligger i West end, ca 1 minutts gange fra Oxford street. 5 minutter og vips så er du i Soho! Ryddig og rent, bra standard og god frokost til ca 1200 kroner pr natt for dobbeltrom. Hvis du skal ha det veldig billig og samtidig sentralt kan Regent Palace Hotel være et alternativ. Ligger noen meter fra Eros-statuen på Picadilly Circus. Kjempesentralt. Vi betalte ca 800 for dobbeltrom med bad. Ultrakjip frokost, fæle rom og ufyselig skittent. Mulig jeg er prippen, men det får da være grenser. Vil anbefale deg MINST 3 stjerner når det gjelder hotell i London. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kizza1365380506 Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Marble Arch Inn. Hyggelig og sentralt. Knøttsmått. Nå har jeg, idag, bestilt Marble Arch Inn til meg om min familie i sommer. Nå håper jeg bare det stemmer det du har sagt ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.