Gå til innhold

Psykiske problemer?


Frk. Eide

Anbefalte innlegg

Jeg er en jente på 17 år og jeg har en venninne som jeg tror har psykiske problemer. Dette har utviklet seg i en meget alvorlig retning og hun er stadig mer ustabil. Det toppet seg i går, lørdag, da hun klikket på eksen sin. De slo opp for en uke siden og hadde vært sammen i over to år. Det som skjedde var at hun slo ham med spisse sko slik at han fikk dypt kutt i øret og ca 1-2 cm over øyet. I tillegg til dette sliter hun med selvmordstanker og jeg finner henne tilstadighet når hun kutter seg opp! Jeg vet ikke hvordan jeg skal takle dette. Jenta har vært bestevenninnen min i 4 år og jeg vet hvordan hun var før! Dette er ikke henne i det hele tatt!

Jeg hadde blitt meget takknemlig for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest martinus25

"Jeg vet ikke hvordan jeg skal takle dette"

Dette skal ikke du

takle. Dette skal du

la fagfolk ordne.

Bestill legetime

for veninnnen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg vet ikke hvordan jeg skal takle dette"

Dette skal ikke du

takle. Dette skal du

la fagfolk ordne.

Bestill legetime

for veninnnen din!

Nei, det er vel kanskje ikke det, men jeg føler at det er mitt ansvar. Jeg burde ha sett det før det hadde gått så langt som dette! Nå virker det som hun er en fare for seg selv of for andre egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest martinus25

Nei, det er vel kanskje ikke det, men jeg føler at det er mitt ansvar. Jeg burde ha sett det før det hadde gått så langt som dette! Nå virker det som hun er en fare for seg selv of for andre egentlig...

Ok. Men ikke somle

med å bestille timen da.

Gjør det nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...