Gå til innhold

Imovane


Mistera

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ShitDiddelyDo

Det hender jeg tar en Imovane når jeg skal snu døgnet. Når jeg legger meg og lukker øynene hallisunerer jeg. Uten tvil. Jeg vet jo at jeg er på vei inn i drømmeverdenen, men det er rare greier som tar over netthinnene mine før jeg sovner, etter at jeg har lukket øynene.

Dette var sikkert ikke svar på det du spurte om, all den tid jeg gjetter på at du snakker om hallisuneringer med øynene åpne, men med øynene lukket igjen, godt i gang med å vente på Ole Brum, hallisunerer i hvert fall jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bugge -jenta

Det hender jeg tar en Imovane når jeg skal snu døgnet. Når jeg legger meg og lukker øynene hallisunerer jeg. Uten tvil. Jeg vet jo at jeg er på vei inn i drømmeverdenen, men det er rare greier som tar over netthinnene mine før jeg sovner, etter at jeg har lukket øynene.

Dette var sikkert ikke svar på det du spurte om, all den tid jeg gjetter på at du snakker om hallisuneringer med øynene åpne, men med øynene lukket igjen, godt i gang med å vente på Ole Brum, hallisunerer i hvert fall jeg.

Da tipper jeg du er i den hypnagoge fasen, den fasen det tar når du holder på å sovne inn,ett til 7 minutter ifølge et par drømmepsykologer(Brudal) jeg leste en bok av en gang. I denne fasen slipper vi underbevisstheten opp, eller vi glir ned i den, og mange mennesker med angst bråvåkner ofte i denne fasen. Midt mellom søvn og våken tilstand. Imovane kan nok påvirke denne fasen. Min teori.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skummel medisin

Jeg får det iallefall uansett dose. Noe helt vanvittig også.

Dersom jeg ikke sovner opplever jeg også ekstreme oppheng på å måtte ta mer og ta mer og ta mer for å få sove.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ShitDiddelyDo

Da tipper jeg du er i den hypnagoge fasen, den fasen det tar når du holder på å sovne inn,ett til 7 minutter ifølge et par drømmepsykologer(Brudal) jeg leste en bok av en gang. I denne fasen slipper vi underbevisstheten opp, eller vi glir ned i den, og mange mennesker med angst bråvåkner ofte i denne fasen. Midt mellom søvn og våken tilstand. Imovane kan nok påvirke denne fasen. Min teori.

Hvis jeg har fyllenerver, noe jeg ikke har så ofte lenger grunnet et mer moderat bruk av alkohol, kan jeg ikke sove på ettermiddagen nettopp fordi jeg våkner opp med go'-nerver før jeg sovner. Helt jævlig. Akkurat som du forteller. Og når jeg snakker om fyllenerver snakker jeg ikke om vanlig bondeanger. Jeg snakker om heftig angst. Nøyaktig den samme jeg leser om her inne.

Før jeg sovner når jeg bruker Imovane, lukker jeg øynene og ser ting. Hører ting gjør jeg også. Men det er meget behagelig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hallusinerer av imovane. Etter kun en tablett også. Med øyne åpne også.

men jeg er gal og har alvorlig sinnslidelse, kanskje det er derfor!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Da tipper jeg du er i den hypnagoge fasen, den fasen det tar når du holder på å sovne inn,ett til 7 minutter ifølge et par drømmepsykologer(Brudal) jeg leste en bok av en gang. I denne fasen slipper vi underbevisstheten opp, eller vi glir ned i den, og mange mennesker med angst bråvåkner ofte i denne fasen. Midt mellom søvn og våken tilstand. Imovane kan nok påvirke denne fasen. Min teori.

Må sies at jeg ikke tar mye Imovane. Bruker det så sjelden at det faktisk holder med en halv tablett. Selv om jeg veier over 90 kilo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest skummel medisin

men jeg er gal og har alvorlig sinnslidelse, kanskje det er derfor!!!!

Jeg er hverken gal eller sinnslidende eller noe annet som jeg vet om, utenom at jeg sliter med å holde døgnet på plass. Og hallusinerer noe helt vanvittig etter å ha inntatt immovane.

Fargen i gardinen rant ned på gulvet, en jakke vinket til meg og et skap mellom to reoler fløt opp og ned på veggen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bugge -jenta

Hvis jeg har fyllenerver, noe jeg ikke har så ofte lenger grunnet et mer moderat bruk av alkohol, kan jeg ikke sove på ettermiddagen nettopp fordi jeg våkner opp med go'-nerver før jeg sovner. Helt jævlig. Akkurat som du forteller. Og når jeg snakker om fyllenerver snakker jeg ikke om vanlig bondeanger. Jeg snakker om heftig angst. Nøyaktig den samme jeg leser om her inne.

Før jeg sovner når jeg bruker Imovane, lukker jeg øynene og ser ting. Hører ting gjør jeg også. Men det er meget behagelig. :)

Min underbevissthet har ikke så mye behagelig tror jeg, så jeg møter stort sett noe skremmende drit. Jaja, jeg får gå og ta natten okke som. Har en lang lesedag( liksom) i morgen.

God natt, bugge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Min underbevissthet har ikke så mye behagelig tror jeg, så jeg møter stort sett noe skremmende drit. Jaja, jeg får gå og ta natten okke som. Har en lang lesedag( liksom) i morgen.

God natt, bugge.

Jeg har ikke møtt noe skremmende, men det er likevel sånn at jeg vet at det bare er noe jeg ser. Altså gjør det ikke noe. Uansett hvor skremmende det måtte være - tror jeg. :)

Sov godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hverken gal eller sinnslidende eller noe annet som jeg vet om, utenom at jeg sliter med å holde døgnet på plass. Og hallusinerer noe helt vanvittig etter å ha inntatt immovane.

Fargen i gardinen rant ned på gulvet, en jakke vinket til meg og et skap mellom to reoler fløt opp og ned på veggen?

Ja det blir slik hos meg og. Plakaten av en hai på rommet mitt blir levende og jeg kan stikke armen min inn i gapet på han:-) Ser meg i speilet og har lange rosa tråder i håret. Er nevnt som bivirkning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest svaksterk

Ja det blir slik hos meg og. Plakaten av en hai på rommet mitt blir levende og jeg kan stikke armen min inn i gapet på han:-) Ser meg i speilet og har lange rosa tråder i håret. Er nevnt som bivirkning.

Har ikke merka dette så sterkt med immovane, men stillnocht. En gang fløt bjelkene i taket som bølger hehe, og jeg satt i tlf... hun i andre enden hadde det morsomt ;-) hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved normal dosering er det ikke vanlig, men på høyere doser kan det nok skje.

Her gjaldt det vanlig dosering, kun en tablett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men jeg er gal og har alvorlig sinnslidelse, kanskje det er derfor!!!!

Nei tror nok ikke det er derfor, men en av bivirkningene på Imovane er faktisk halliser... så da er det ikke bare meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er hverken gal eller sinnslidende eller noe annet som jeg vet om, utenom at jeg sliter med å holde døgnet på plass. Og hallusinerer noe helt vanvittig etter å ha inntatt immovane.

Fargen i gardinen rant ned på gulvet, en jakke vinket til meg og et skap mellom to reoler fløt opp og ned på veggen?

Ganske lik hallisene som har blitt opplevd på Imovane.. faktisk av flere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bugge -jenta

Alle dere som har disse ubehagelige virkningene, hva med å prøve stilnoct neste gang. Ingen metallsmak heller. Også et innsovingsmiddel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...