Gjest hasterhaster Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Er det mulig??? I så fall hvordan ??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bugge -jenta Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Beklager å måtte si det, men det tror jeg blir hardt. Få høre vekta di, siden du er anonym, og høyden. Det vil ha betydning for svaret. Vh bugge 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hasterhaster Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Beklager å måtte si det, men det tror jeg blir hardt. Få høre vekta di, siden du er anonym, og høyden. Det vil ha betydning for svaret. Vh bugge 89 kg og 170 cm..altså temmelig overvektig:((((((( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anaïs Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Beklager å måtte si det, men det tror jeg blir hardt. Få høre vekta di, siden du er anonym, og høyden. Det vil ha betydning for svaret. Vh bugge Ikke enig her. Det blir hardt, men det er mulig.Det innebaerer da selvsagt at mann spiser mindre OG riktig, i tillegg til at man TRENER, helst utholdenhet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bugge -jenta Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 89 kg og 170 cm..altså temmelig overvektig:((((((( Da vil jeg si du har en sjangse, etter å ha gått på en del G. ROEDE kurs(3 stk) har jeg sett at på 5 uker har de som har mer å ta av(for å si det slik) klart å gå ned 6 kg på 5 uker. Da har de fulgt opplegget til punkt og prikke, og gått en halv time hver dag. Mer kan jeg ikke si. Jeg vet bare at de som gikk på kurset klarte det, og at marginene er små, når man har dårlig tid. Good luck! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 89 kg og 170 cm..altså temmelig overvektig:((((((( Du har cirka fire uker på deg, som innebærer at du må gå ned 1,5 kilo i uken, og det vil jeg tro er mulig ja, spis lite men ofte og beveg deg en del. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bugge -jenta Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Ikke enig her. Det blir hardt, men det er mulig.Det innebaerer da selvsagt at mann spiser mindre OG riktig, i tillegg til at man TRENER, helst utholdenhet. Hvis du er 170 som meg, har normal beinbygning, veier 66 kg, og vil ned til 60 kg. Da har du et problem på 5 uker. Men jeg tror hun kan klare det fint. Vh bugge 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Flystripa Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Dette klarer du. En time rask gange hver dag, det eneste du drikker er masse vann og litt juice (fruktrasjon). Spis 5-6 måltider hver dag, ca 2 knekkebrød m/magert pålegg hver gang. Middag = Masse tips på GreteRoede og Libra 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Ikke enig her. Det blir hardt, men det er mulig.Det innebaerer da selvsagt at mann spiser mindre OG riktig, i tillegg til at man TRENER, helst utholdenhet. Klart hun kan klare det. Men hun kan aldri klare det ved å gjøre ting riktig. Ved å spise korrekt og trene. Ikke på så kort tid. Det hun derimot kan gjøre er å kaste seg på en diett hvor hun spiser så til de grader lite mat at hun går ned disse seks kiloene, men hvis hun tenker litt utover denne eksakte datoen vil det garantert medføre at hun får kiloene midt i trynet igjen, og meget mulig skader et allerede skadet stoffskifte. Den formen for slanking hun i så fall må gå for er idioti. Men hvis denne datoen er det eneste som betyr noe burde det ikke være noe pes. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Datra mi og jeg kan komme og hoste på deg litt omgangssjuke. Jeg har gått ned 3 kg på to døgn... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anaïs Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Klart hun kan klare det. Men hun kan aldri klare det ved å gjøre ting riktig. Ved å spise korrekt og trene. Ikke på så kort tid. Det hun derimot kan gjøre er å kaste seg på en diett hvor hun spiser så til de grader lite mat at hun går ned disse seks kiloene, men hvis hun tenker litt utover denne eksakte datoen vil det garantert medføre at hun får kiloene midt i trynet igjen, og meget mulig skader et allerede skadet stoffskifte. Den formen for slanking hun i så fall må gå for er idioti. Men hvis denne datoen er det eneste som betyr noe burde det ikke være noe pes. For noe tull, klart hun klarer det hvis hun trener utholdenhet og spiser det hun skal, har gjort det selv. Men skal hun holde vekten maa hun selvfoelgelig fortsette med opplegget. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 For noe tull, klart hun klarer det hvis hun trener utholdenhet og spiser det hun skal, har gjort det selv. Men skal hun holde vekten maa hun selvfoelgelig fortsette med opplegget. Det relevante er vel å miste fett, er det ikke? Hun klarer aldri å miste 6 kilo fett på under 1 måned. Hun klarer derimot fint å miste 6 kilo muskler og vann. Det medfører at fettprosenten går opp. Er det spesielt lurt? Naturligvis ikke. Er det sunt for en jeg gjetter på at er relativt utrent? Naturligvis ikke. Er det mulig? Selvfølgelig. Men det kan fort koste langt mer enn det smaker. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anaïs Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Det relevante er vel å miste fett, er det ikke? Hun klarer aldri å miste 6 kilo fett på under 1 måned. Hun klarer derimot fint å miste 6 kilo muskler og vann. Det medfører at fettprosenten går opp. Er det spesielt lurt? Naturligvis ikke. Er det sunt for en jeg gjetter på at er relativt utrent? Naturligvis ikke. Er det mulig? Selvfølgelig. Men det kan fort koste langt mer enn det smaker. Man mister fett hvis man trener riktig og nok, Og spiser mindre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Man mister fett hvis man trener riktig og nok, Og spiser mindre. Hva mener du med "å spise mindre"? Du vet ikke engang hva jenta over spiser. For alt du vet er hennes problem nettopp at hun spiser for lite. Det er problemet for svært mange. De spiser rett og slett ikke nok mat til å miste fett. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anaïs Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Hva mener du med "å spise mindre"? Du vet ikke engang hva jenta over spiser. For alt du vet er hennes problem nettopp at hun spiser for lite. Det er problemet for svært mange. De spiser rett og slett ikke nok mat til å miste fett. Nei, selvfoelgelig vet jeg ikke det; naar jeg skriver "spise mindre" saa mener jeg "spise mindre enn det hun gjoer naa", og selfoelgelig spise bedre enn det hun gjoer naa. Ja selvfoelgelig spiser hun kanske for lite, men jeg gaar ut i fra at hun ikke gjoer det i og med at hun vil gaa ned i vekt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest angelica bom Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Da vil jeg si du har en sjangse, etter å ha gått på en del G. ROEDE kurs(3 stk) har jeg sett at på 5 uker har de som har mer å ta av(for å si det slik) klart å gå ned 6 kg på 5 uker. Da har de fulgt opplegget til punkt og prikke, og gått en halv time hver dag. Mer kan jeg ikke si. Jeg vet bare at de som gikk på kurset klarte det, og at marginene er små, når man har dårlig tid. Good luck! Halvparten av de jeg gikk sammen med på Grete Roede-kurs, meg inkludert, er like feite eller feitere i dag (fire år etter) i forhold til kursoppstart. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Nei, selvfoelgelig vet jeg ikke det; naar jeg skriver "spise mindre" saa mener jeg "spise mindre enn det hun gjoer naa", og selfoelgelig spise bedre enn det hun gjoer naa. Ja selvfoelgelig spiser hun kanske for lite, men jeg gaar ut i fra at hun ikke gjoer det i og med at hun vil gaa ned i vekt. Da forutsetter du at jenta over vet hvordan hun skal spise. Det nytter naturligvis ikke å forutse at hun kan noe de aller fleste gjør feil. For det relevante er å spise det kroppen har behov for. Ikke nødvendigvis mindre når det like gjerne kan være at hun må spise mer. Men det vet vi ingenting om. Det eneste som er sikkert er at hurtigslanking kan være skadelig, og medføre det omvendte av det hun vil. Dersom hun blir veid den aktuelle dagen om noen uker og derfor må ned akkurat 6 kilo, bør det uansett la seg gjøre. Lurt er det dog ikke. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bugge -jenta Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Halvparten av de jeg gikk sammen med på Grete Roede-kurs, meg inkludert, er like feite eller feitere i dag (fire år etter) i forhold til kursoppstart. Jeg gikk opp igjen jeg også, men etter den tredje gangen har jeg holdt vekten. Jeg ser på det som å slutte å røyke, det er bare å gå løs igjen. Men det er en kamp i perioder. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Halvparten av de jeg gikk sammen med på Grete Roede-kurs, meg inkludert, er like feite eller feitere i dag (fire år etter) i forhold til kursoppstart. Jepp. Som en venninne av meg sa:"Min mor har gått ned i vekt med GR hun , flere ganger!" ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ex-bridget Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 KK har et eget magasin som heter Kropp eller noe. Der står det nå om bikinidiett.... Gå ned 4 kg. på 7 dager. Dietten virker knallhard, men vil du så vil du... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.