Gå til innhold

NHD:Deprimert av nedtrapping av Cipramil


Cilien

Anbefalte innlegg

Har i løpet av de siste ukene trappet ned fra 60 mg Cipramil tilo 40 mg. Psykiateren foreslo dette siden 60mg er en høy dose, og jeg har følt meg ganske flat på den. Jeg har brukt den i ca 2 år. Går også på 900 mg Orfiril.

jeg har ikke merket noe fysisk etter seponeringen, men nå i det siste merker jeg at jeg blir mer deprimert. Samtidig er jeg utrolig urolig, klarer ikke å konsentrere meg, klarer ikkeå sitte på samme sted, men reiser meg opp, er urolig når jeg ligger stille. Får de gamle tabkene om å ta livet av meg av og til - ikke hele tiden, heldigvis. Men så kan jeg gå opp igjen og ha det greit. Litt som en jo-jo, men toro jeg er mest på vei nedover,

Har mindre jobb disse ukene, så det kan også være en reaksjon på at jeg er mye alene hjemme. Eller er det bare fordi jeg - uten å vite det selv - tror at jeg blir dårligere av å trappe ned, og dermed blir det?

er redd, for jeg bare orker ikke en alvorlig nedtur igjen nå.

har måttet slutte hos psykiateren min (det var en som jeg hadde gjennom universitetet), og skal visst få ny fastlege også, så jeg vet ikke helt hvem jeg skal gå til. Har psykolog, men hun kan også bare ha meg en gang i måneden nå (er også gjennom universitetet),.jeg venter på en ny, men få ikke det før til høsten - en "vanlig" psykolog denne gangen.

Hjelp... føler meg så desperat fordi jeg VET hva som venter meg hvis jeg ikke klarer å stanse dette,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...