Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi

For det første, så tror jeg neppe at de to ting (din penis og din kones eggstokkene) har noe med hverandre å gjøre. Små vorter rundt penishodet kan være en virusinfeksjon med et virus som heter papillomavirus. Det forekommer både hos kvinner og menn. Dette virus har forskjellige typer og typene som forårsaker vorter er ganske ufarlige. Hvis de er plagsomme kan de eventuelt fjernes med medikamendel behandling. (NB. jeg kan ikke stille noen sikker diagnose på grunnlag av en to setnings beskrivelse, det må undersøkes av lege). Det kan også være forstoppede talgkjerter. Under alle omstendigheter er dette en nokså hyppig sak, og har ingenting med kjønnsykdom å gjøre. Det er helt kurrant å gå til lege med det. Når det gjelder eggstokkene, så kan det være mange forskjellige årsaker til smerter, og det er ikke mulig for meg å komme med noen forslag på diagnose. De må undersøkes skikkelig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...