Gjest detgjørsåvondt Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Til dere som har vært utsatt for utroskap... Hvordan glemme utroskap,-for så gå vidre i livet sammen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke glemme helt Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Jeg tror man må være sikker på at man har fått sagt alt og snakket ut skikkelig om det og at partneren virkelig har tatt det inn over seg. For mange er det en stor hjelp å ta noen samtaler med en tredjepart, en rådgiver / psykolog / familierådgiver. Føler man at man må sette lokk over noe man ikke føler begge har tatt like mye inn over seg, så vil det komme opp igjen hver gang noe er vanskelig, og det blir umulig å gå videre på en god måte. Man skal ikke glemme det, men bli så ferdig med det som mulig slik at det føles mulig å gå videre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Craven Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Jeg tror man må være sikker på at man har fått sagt alt og snakket ut skikkelig om det og at partneren virkelig har tatt det inn over seg. For mange er det en stor hjelp å ta noen samtaler med en tredjepart, en rådgiver / psykolog / familierådgiver. Føler man at man må sette lokk over noe man ikke føler begge har tatt like mye inn over seg, så vil det komme opp igjen hver gang noe er vanskelig, og det blir umulig å gå videre på en god måte. Man skal ikke glemme det, men bli så ferdig med det som mulig slik at det føles mulig å gå videre. Det er ikke mulig å glemme - i alle fall ikke for mitt vedkommende. Det har snart gått to år siden jeg oppdaget at hun hadde et forhold på si, og jeg tenker på det hver dag. Det er heller ikke snakk om å tilgi, dersom man med å tilgi mener å glemme og si OK, gjort er gjort, spist er spist. Så for meg har det handlet om å forsone meg med sviket. Innse at det er fortid jeg ikke kan gjøre noe med. Det er uhyre vanskelig å få til, men etter hvert som tiden går dominerer det ikke lenger hverdagen og jeg prøver å ikke la det boble for ofte opp. Vi er altså fortsatt sammen. Utroskapen førte ikke bare faenskap med seg, det fikk røsket opp mye. Men i hovedsak har sorgen, sinnet og smerten vært voldsom. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ikke glemme helt Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Det er ikke mulig å glemme - i alle fall ikke for mitt vedkommende. Det har snart gått to år siden jeg oppdaget at hun hadde et forhold på si, og jeg tenker på det hver dag. Det er heller ikke snakk om å tilgi, dersom man med å tilgi mener å glemme og si OK, gjort er gjort, spist er spist. Så for meg har det handlet om å forsone meg med sviket. Innse at det er fortid jeg ikke kan gjøre noe med. Det er uhyre vanskelig å få til, men etter hvert som tiden går dominerer det ikke lenger hverdagen og jeg prøver å ikke la det boble for ofte opp. Vi er altså fortsatt sammen. Utroskapen førte ikke bare faenskap med seg, det fikk røsket opp mye. Men i hovedsak har sorgen, sinnet og smerten vært voldsom. Er dette svar til meg eller til trådstarter? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lora Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Er dette svar til meg eller til trådstarter? Spiller det noen rolle da? Kjære vene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fint å få beskjed Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Ja, man går jo inn på "svar til meg" for å se svarene, og da får man ikke lest de som er lagt inn feil. Kjempefint at noen gir beskjed, slik at man kan legge det inn på nytt til den man har skrevet det til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fint å få beskjed Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Spiller det noen rolle da? Kjære vene. Ja, man går jo inn på "svar til meg" for å se svarene, og da får man ikke lest de som er lagt inn feil. Kjempefint at noen gir beskjed, slik at man kan legge det inn på nytt til den man har skrevet det til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.