Gå til innhold

Hva gjør deg glad?

Anbefalte innlegg

Gjest happyness
Skrevet

Masse herlig musikk med fart i på litt høyt volum får eg til å sprudle og gir masse energi + en herli joggetur.

kan det bli bedre....

Skrevet

En herlig joggetur er jeg helt enig i, prøver å jogge 3 ganger i uka og det er like godt hver gang bruker hele kroppen, får opp "pumpa" og blir svett. Det liker jeg. En god velhetsfølelse etterpå. Nyter samtidig også skogens ro, fuglekvitter og ren luft.

Ellers er jeg glad når de rundt meg har det bra og er friske.

Miss seventy
Skrevet

alt det fine kjæresten min gjør for meg og sier til meg gjør meg glad. Lykkelig for at jeg har funnet verdens beste gutt :)

Gjest noen ting
Skrevet

En dag uten planer.... Litt tid til å slappe av og lese. Gå tur. Dagen etter et migreneanfall er jeg glad. Ha frihelg. Høsten.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Når jeg kommer hjem etter en herlig joggetur med tung musikk på heftig volum. Da føler jeg meg utrolig bra.

Jeg føler meg ikke like bra når jeg løper. I hvert fall ikke i oppoverbakkene.

En utepils eller tre i sola gjør meg også glad. De små ting.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...