Gjest happyness Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Masse herlig musikk med fart i på litt høyt volum får eg til å sprudle og gir masse energi + en herli joggetur. kan det bli bedre.... 0 Siter
Hønemoren Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 En herlig joggetur er jeg helt enig i, prøver å jogge 3 ganger i uka og det er like godt hver gang bruker hele kroppen, får opp "pumpa" og blir svett. Det liker jeg. En god velhetsfølelse etterpå. Nyter samtidig også skogens ro, fuglekvitter og ren luft. Ellers er jeg glad når de rundt meg har det bra og er friske. 0 Siter
Miss seventy Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 alt det fine kjæresten min gjør for meg og sier til meg gjør meg glad. Lykkelig for at jeg har funnet verdens beste gutt 0 Siter
Gjest noen ting Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 En dag uten planer.... Litt tid til å slappe av og lese. Gå tur. Dagen etter et migreneanfall er jeg glad. Ha frihelg. Høsten. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Når jeg kommer hjem etter en herlig joggetur med tung musikk på heftig volum. Da føler jeg meg utrolig bra. Jeg føler meg ikke like bra når jeg løper. I hvert fall ikke i oppoverbakkene. En utepils eller tre i sola gjør meg også glad. De små ting. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.