Gå til innhold

NHD, håper du kan se på dette: medisiner


Gjest bipolar og søvnløs

Anbefalte innlegg

Gjest bipolar og søvnløs

Jeg bruker Fluoxetin 40 mg, Tegretol 200x2 mg, Fluanxol 1 mg, og Levaxin 50 mikrogram.

Tar Imovane og Rivotril etter behov.

De siste nettene har dette inkke fungert, og jeg sover netsen ikke.

Jeg lurer på om jeg kan ta 50 mg Largactil i tillegg på kvelden? Jeg har det liggende her.

Mistenker at jeg begynner og bli litt manisk. Har ikke brukt fluanxol og largactil sammen før. Går det?

Får ikke snakke med annen lege før til uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bipolar og søvnløs

Jeg sliter også med gallestensmerter. Jeg har fått en medisin ved behov for dette fra legevakten. Denne heter Confortid 100 mg (stikkpiller). Kan denne taes når jeg står på disse andre medikamentene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Du kan trygt ta Largactil i tillegg.

Ikke vær redd for å øke dosen om du har holdepunkter for at mani er i utvikling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nils Håvard Dahl, psykiater

Jeg sliter også med gallestensmerter. Jeg har fått en medisin ved behov for dette fra legevakten. Denne heter Confortid 100 mg (stikkpiller). Kan denne taes når jeg står på disse andre medikamentene?

Ja, du kan trygt ta Confortid i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...