Gå til innhold

Har du blitt inspirert av noe her på DOL?

Gjest inspirert frue

Anbefalte innlegg

Gjest inspirert frue

Jeg har fått navnelapper i klærne til barna... (tråd på småbarn.) Og jeg har fått filmtips her. Og jeg har blitt inspirert av ryddetråder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takket være dol begynte jeg å shave kølla rundt årtusenskiftet.

Wow! Ikke lenger siden?

Trodde du hadde gjort det siden tidenes morgen, jeg, så varmt som du snakker om barbering her inne! :-)

Har dine preferanser når det gjelder kvinners intimbarbering endret seg samtidig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

Wow! Ikke lenger siden?

Trodde du hadde gjort det siden tidenes morgen, jeg, så varmt som du snakker om barbering her inne! :-)

Har dine preferanser når det gjelder kvinners intimbarbering endret seg samtidig?

Nei, mine preferanser vedrørende hår i andres salater har jeg alltid hatt. I hvert fall så lenge jeg har vært seksuelt aktiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ryddetråder ja. Burde lest noen ryddetråder nå i helga og, men her er det fortsatt like rotete gitt...

*he he* Jeg har heller ikke blitt inspirert av ryddetråder her inne! :-) Jeg overser dem glatt og setter dem på kontoen for "ting jeg ikke gidder å bry meg med"

Men jeg har faktisk blitt litt inspirert av et rydde_program_ på TV, nemlig et BBC-program (serie) som også har gått på TVN, der en dame skal hjelpe folk med å få orden i sitt "clutter".

Inspirert av dette har jeg blitt flinkere til å kaste ting og til å kjøpe kommoder, esker etc som er egnet til å oppbevare ting i på en oversiktlig og ryddig måte! *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, mine preferanser vedrørende hår i andres salater har jeg alltid hatt. I hvert fall så lenge jeg har vært seksuelt aktiv.

*he he* Da var det jammen på tide at du kunne tilby damene det du krever av dem, da! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

*he he* Da var det jammen på tide at du kunne tilby damene det du krever av dem, da! ;-)

Jeg har så lite hår at det strengt tatt ikke var noe pes før jeg tok til høvelen heller, men det er en fin følelse å være helt glatt på de rette stedene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så lite hår at det strengt tatt ikke var noe pes før jeg tok til høvelen heller, men det er en fin følelse å være helt glatt på de rette stedene. :)

...og er det ikke slik at hårløshet = synsbedrag, slik at den faktisk SER større ut? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ShitDiddelyDo

...og er det ikke slik at hårløshet = synsbedrag, slik at den faktisk SER større ut? ;-)

De sier så, men min forholder seg stort sett like liten uansett. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bugge -jenta

Takket være dol begynte jeg å shave kølla rundt årtusenskiftet.

Ler og ler. Men jeg har blitt inspirert av deg til å leie The grudge i kveld, og gleder meg som en unge. De tre mennene på Mixen var dypt bekymret for meg, som skulle se den alene. Det var nesten litt søtt.

Den må jo sees litt sent, så da sovner mannen min. Håper å bli skremt livskiten av.

bugge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, her lærte jeg å lage nyyyydelige kjøttkaker.

Dessuten har jeg lest om andre som har ryddet sånn og vasket slik. Jeg har ikke før lest det, så er jeg igang! Da ryddes det, og da vaskes det... Litt gøy å tenke på, egentlig. Snakk om å være lettpåvirkelig! *S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...