Kjersti S Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 ...fullstendig invalid! Var på trening i går, må ta meg sammen på det nå, har vært slapp i det siste. Så mot slutten av timen kjenner jeg bare det strammer til i ryggen - har fått meg en skikkelig strekk! Greide såvidt å fullføre timen, men vet ikke helt hvor smart det var. Nå sitter jeg her, stiv som en påle, med vondt nedover hele høyresida av ryggen, uansett hva jeg gjør - enten jeg sitter, ligger, står, går eller hva som helst! Så mye for å være sprek! Blir nok noen dager til neste treningsøkt ja:o( Heldigvis kjenner jeg veldig godt at det er bare musklene som har fått seg en strekk, så det går vel over snart.. 0 Siter
fnutt Skrevet 18. april 2005 Skrevet 18. april 2005 Kanskje en kiropraktor kan gi deg en "knekk". Hjalp iallefall for meg. 0 Siter
mrxx Skrevet 19. april 2005 Skrevet 19. april 2005 Forsøk å strekke litt på musklene forsiktig i dagene som kommer. Dette kan sitte i lenge. Jeg fikk en strekk i ryggmusklene for snart to måneder siden og enda kjenner jeg det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.