Kjersti S Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 ...fullstendig invalid! Var på trening i går, må ta meg sammen på det nå, har vært slapp i det siste. Så mot slutten av timen kjenner jeg bare det strammer til i ryggen - har fått meg en skikkelig strekk! Greide såvidt å fullføre timen, men vet ikke helt hvor smart det var. Nå sitter jeg her, stiv som en påle, med vondt nedover hele høyresida av ryggen, uansett hva jeg gjør - enten jeg sitter, ligger, står, går eller hva som helst! Så mye for å være sprek! Blir nok noen dager til neste treningsøkt ja:o( Heldigvis kjenner jeg veldig godt at det er bare musklene som har fått seg en strekk, så det går vel over snart.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fnutt Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Kanskje en kiropraktor kan gi deg en "knekk". Hjalp iallefall for meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mrxx Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Forsøk å strekke litt på musklene forsiktig i dagene som kommer. Dette kan sitte i lenge. Jeg fikk en strekk i ryggmusklene for snart to måneder siden og enda kjenner jeg det. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.