Gå til innhold

Hva er det med menn og eggløsninger ???


Helt nybegynner...

Anbefalte innlegg

Helt nybegynner...

NEI! Ikke fokuser på EL, mensdager, telling og blabla... bare l det stp til! ha masse sex! Da føler han seg ikke som en sæd-stasjon...

Skjønner...

Skal prøve å ikke ha desperasjon i blikket når vi går til sengs :(

Huff, trodde dette skulle bli en romantisk opplevelse, og at vi skulle kose oss med planleggingen. Istedet ble det en skikkelig nedtur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en stygg mistanke om at det er JEG som er problemet her.... Æsj! Hormonene har tatt over fornuften, og jeg greier bare ikke å forstå at ikke han er like fokusert. Skal forsøke å slappe av, men det er jammen ikke lett.

Det er jammen ikke lett, nei.

Jeg er også litt som mannen din, jeg har ikke lyst på planlagt sex. Jeg forstår deg også, for jeg er jo temmelig bitt av babybasillen jeg også, og har kanskje vært litt for mye her på slike forum som dette. Det hele endte med at jeg ble kjempelei alt maset og måtte bare blåse ut alle frustrasjonene mine. Og det hjalp. Det var kjempedeilig å få dem ut, alle som en. Nå er jeg mye mer avslappet og syns det hele mer er noe mas jeg nesten ikke gidder lenger. Nesten. Jeg går jo til legen og skal til utredning nå, og snakker jo om menser og sykluser og manglende el, og pp og ... men det er langt i fra så inderlig som i starten. Heldigvis for det, for det var utrolig slitsomt. Jeg ville jo helst at jeg skulle bli gravid på dagen, ikke sant?

Stress ned, blå ut her, ikke tell dager og ikke fokuser på sykluser sammen med mannen din. Ta initiativet til sex, som Spirello sier, jeg syns hennes innlegg var fine.

Og lykke til!

c";)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt nybegynner...

Det er jammen ikke lett, nei.

Jeg er også litt som mannen din, jeg har ikke lyst på planlagt sex. Jeg forstår deg også, for jeg er jo temmelig bitt av babybasillen jeg også, og har kanskje vært litt for mye her på slike forum som dette. Det hele endte med at jeg ble kjempelei alt maset og måtte bare blåse ut alle frustrasjonene mine. Og det hjalp. Det var kjempedeilig å få dem ut, alle som en. Nå er jeg mye mer avslappet og syns det hele mer er noe mas jeg nesten ikke gidder lenger. Nesten. Jeg går jo til legen og skal til utredning nå, og snakker jo om menser og sykluser og manglende el, og pp og ... men det er langt i fra så inderlig som i starten. Heldigvis for det, for det var utrolig slitsomt. Jeg ville jo helst at jeg skulle bli gravid på dagen, ikke sant?

Stress ned, blå ut her, ikke tell dager og ikke fokuser på sykluser sammen med mannen din. Ta initiativet til sex, som Spirello sier, jeg syns hennes innlegg var fine.

Og lykke til!

c";)

Ja, skal stresse ned, synes bare hele greia er så idiotisk. Her bruker man prevansjon hele livet for å unngå å bli gravid, så bestemmer man seg endelig, og da blir det ikke noe. Klart at det er verre for dere med manglende EL, eller andre ting som gjør at det kan være vanskelig å bli gravid. Men mangel på sex, da gitt, hadde forestilt meg helt andre hindringer enn akkurat DET...

Takker for alle svar !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner...

Skal prøve å ikke ha desperasjon i blikket når vi går til sengs :(

Huff, trodde dette skulle bli en romantisk opplevelse, og at vi skulle kose oss med planleggingen. Istedet ble det en skikkelig nedtur.

Uff.. skjønner hva du mener. Ikke så lett når man er SÅÅÅÅ babysyk som man er når man endelig bestemmer seg for å prøve. Men gi ikke opp håpet! Ta en pause en pp kanskje? Så begynner du å forføre han rett etter mensen, ikke fokuser på dager og bare samleie og at det skal være så jævla romatisk! *hehe* Vårt barn er laga under rå og livlig sex, ikke romantisk sukkersøt elskov.. *flir* Og det ble baby av det og!

Bare ha det gøy... Gjør det dere vil. bruk heller lang tid på oralsex hvis dere liker det, og avslutt med spruten i deg. : )

Lykke til i hvert fall! Jeg ble super utålmodig etter 2 pp, men på 3. satt spira, og da fokuserte vi ikke på babylaging, hadde lagt det litt på hylla, men tok da en test og baby ble det gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å fortelle at nå nærmer det seg og ber pent om at han skrur av TV'en eller PC'en litt tidligere og blir med opp en kveld. Jeg har prøvd meg på å si i fra i siste liten, men det funker dårlig. Derfor tar jeg det litt piano og lar han bestemme litt dag selv. (Har fortalt at svømmerne overlever et par dager så det er ingen plikt akkurat i dag..)

Men belive me, vi har mista mange eggløsninger pga for lite sex. (Har en samboer som jobber skift, så jeg kan jo ikke tvinge han etter et kveldsskift feks.)

For å være ærlig ble jeg nesten litt glad over å høre at flere også sliter med det samme problemet. Jeg blir litt deppa av å lese på div forum at man hopper i høyet daglig omtrent. Det gjør ikke vi, men vi har blitt flinkere til å time iallefall. Så godt vi kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt nybegynner...

Jeg pleier å fortelle at nå nærmer det seg og ber pent om at han skrur av TV'en eller PC'en litt tidligere og blir med opp en kveld. Jeg har prøvd meg på å si i fra i siste liten, men det funker dårlig. Derfor tar jeg det litt piano og lar han bestemme litt dag selv. (Har fortalt at svømmerne overlever et par dager så det er ingen plikt akkurat i dag..)

Men belive me, vi har mista mange eggløsninger pga for lite sex. (Har en samboer som jobber skift, så jeg kan jo ikke tvinge han etter et kveldsskift feks.)

For å være ærlig ble jeg nesten litt glad over å høre at flere også sliter med det samme problemet. Jeg blir litt deppa av å lese på div forum at man hopper i høyet daglig omtrent. Det gjør ikke vi, men vi har blitt flinkere til å time iallefall. Så godt vi kan.

Tenkte nok at det var flere der ute som hadde samme problem. Ingen liker å føle seg presset, ikke jeg heller, men må jo "ofre" seg i den gode saks tjeneste :) Må jo inrømme at det ikke alltid er like artig å lese om alle andre som er såååå spente på om om mensen ikke kommer, og tolkning av alle symptomer, når en selv ikke kom så langt som til prøvingen... (Er jo egentlig kjempespent på deres vegne, bare litt frustrert for tiden).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lammegutt

Tenkte nok at det var flere der ute som hadde samme problem. Ingen liker å føle seg presset, ikke jeg heller, men må jo "ofre" seg i den gode saks tjeneste :) Må jo inrømme at det ikke alltid er like artig å lese om alle andre som er såååå spente på om om mensen ikke kommer, og tolkning av alle symptomer, når en selv ikke kom så langt som til prøvingen... (Er jo egentlig kjempespent på deres vegne, bare litt frustrert for tiden).

Høres kjedelig ut om det å ha sex er å ofre seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres kjedelig ut om det å ha sex er å ofre seg...

Her nærmer du deg jenter som har prøvd å bli gravide en stund. Bare vent til det blir din tur og jenta di i perioder kun er ute etter svømmerne dine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...