Gå til innhold

Sjekke fastlegen

Gjest Geolog med romantiske vibber

Anbefalte innlegg

Gjest Geolog med romantiske vibber

Jeg har lyst til å sjekke opp fastlegen min. Er selv geolog men høy inntekt, vi er akkurat like gammel, og jeg regnes for å være allminnelig pen og oppegående. Tror jeg har sjans, møter han ute på byen og kan ta naturlig initiativ.

Vet det er strenge etiske retningslinjer mot slikt, men det skjer vel at leger innleder forhold til pasienter? Dessuten er jeg ikke noen 20 år gammel studine som blir lurt av 50 år gammel lege. Vi er temmelig likeverdig. Tjener bedre enn fyren forresten.

Kan jeg ta initiativ på byen, eller bør jeg skygge banen? Vil han avvise meg unasett om han liker meg? Noen som har hørt om seriøse forhold mellom lege og pasient?

Har bytta fastlege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mary Poppins

Hvis du ikke har han som fastlege lenger så er det vel ikke noe problem i å forsøke å sjekke han opp..

Kjør på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

Hva er viktigheten i å presisere at du er geolog og tjener fett med spenn? Er det avgjørende?

Hun vil sikkert ikke fremstå som en gold digger.

Men tror neppe fastlegen viser interesse for en tidligere pasient.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snodig innlegg med mange flere opplysninger enn absolutt nødvendig. Om du er pen og tjener bra eller ikke, er ikke riv ruskende avgjørende for om vi tror du kan sjekke opp din tidligere fastlege.

Men det er nå meg.

Bortsett fra det: Kjør på som poppins sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hjertebarnet

I motsetning til de under her, som følger Janteloven til punkt og prikke, vil jeg gjerne ønske deg lykke til!

Siden du har avsluttet ham som fastlege, skulle det vel ikke gjøre noe om du viser interesse for ham.

*krysser fingrene for deg*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg oppfatter det du sier som at dere er i samme sjikt økonomisk og utdannelsesmessig, og i samme alder. Han er ikke legen din lengre. Prøv deg du! Jeg vet ikke om han har "karantenetid" eller ikke, men gi gass. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mary Poppins

I motsetning til de under her, som følger Janteloven til punkt og prikke, vil jeg gjerne ønske deg lykke til!

Siden du har avsluttet ham som fastlege, skulle det vel ikke gjøre noe om du viser interesse for ham.

*krysser fingrene for deg*

"I motsetning til de under her, som følger Janteloven til punkt og prikke, vil jeg gjerne ønske deg lykke til!2

Eh jeg ser faktisk ikke et eneste innlegg under her som sier at hun ikke bør prøve seg???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"I motsetning til de under her, som følger Janteloven til punkt og prikke, vil jeg gjerne ønske deg lykke til!2

Eh jeg ser faktisk ikke et eneste innlegg under her som sier at hun ikke bør prøve seg???

Det samme tenkte jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjertebarnet

Jeg tenker på de som misliker at hun forteller at hun har høy utdanning og god økonomi. Det er helt i tråd med Jantelovens misunnelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...