Gjest Geolog med romantiske vibber Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Jeg har lyst til å sjekke opp fastlegen min. Er selv geolog men høy inntekt, vi er akkurat like gammel, og jeg regnes for å være allminnelig pen og oppegående. Tror jeg har sjans, møter han ute på byen og kan ta naturlig initiativ. Vet det er strenge etiske retningslinjer mot slikt, men det skjer vel at leger innleder forhold til pasienter? Dessuten er jeg ikke noen 20 år gammel studine som blir lurt av 50 år gammel lege. Vi er temmelig likeverdig. Tjener bedre enn fyren forresten. Kan jeg ta initiativ på byen, eller bør jeg skygge banen? Vil han avvise meg unasett om han liker meg? Noen som har hørt om seriøse forhold mellom lege og pasient? Har bytta fastlege. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Hvis du ikke har han som fastlege lenger så er det vel ikke noe problem i å forsøke å sjekke han opp.. Kjør på 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest er selv ingeniør Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Hva er viktigheten i å presisere at du er geolog og tjener fett med spenn? Er det avgjørende? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest papirtiger Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Hva er viktigheten i å presisere at du er geolog og tjener fett med spenn? Er det avgjørende? Hun vil sikkert ikke fremstå som en gold digger. Men tror neppe fastlegen viser interesse for en tidligere pasient. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cecily Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Snodig innlegg med mange flere opplysninger enn absolutt nødvendig. Om du er pen og tjener bra eller ikke, er ikke riv ruskende avgjørende for om vi tror du kan sjekke opp din tidligere fastlege. Men det er nå meg. Bortsett fra det: Kjør på som poppins sier. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest malun Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Hva er viktigheten i å presisere at du er geolog og tjener fett med spenn? Er det avgjørende? Det samme slo meg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Åsemor Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Tror ikke fastleger liker geologer. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest malun Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Tror ikke fastleger liker geologer. *fnis* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertebarnet Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 I motsetning til de under her, som følger Janteloven til punkt og prikke, vil jeg gjerne ønske deg lykke til! Siden du har avsluttet ham som fastlege, skulle det vel ikke gjøre noe om du viser interesse for ham. *krysser fingrene for deg* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ariadne Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Jeg oppfatter det du sier som at dere er i samme sjikt økonomisk og utdannelsesmessig, og i samme alder. Han er ikke legen din lengre. Prøv deg du! Jeg vet ikke om han har "karantenetid" eller ikke, men gi gass. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 I motsetning til de under her, som følger Janteloven til punkt og prikke, vil jeg gjerne ønske deg lykke til! Siden du har avsluttet ham som fastlege, skulle det vel ikke gjøre noe om du viser interesse for ham. *krysser fingrene for deg* "I motsetning til de under her, som følger Janteloven til punkt og prikke, vil jeg gjerne ønske deg lykke til!2 Eh jeg ser faktisk ikke et eneste innlegg under her som sier at hun ikke bør prøve seg??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amber sun Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 "I motsetning til de under her, som følger Janteloven til punkt og prikke, vil jeg gjerne ønske deg lykke til!2 Eh jeg ser faktisk ikke et eneste innlegg under her som sier at hun ikke bør prøve seg??? Det samme tenkte jeg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertebarnet Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 "I motsetning til de under her, som følger Janteloven til punkt og prikke, vil jeg gjerne ønske deg lykke til!2 Eh jeg ser faktisk ikke et eneste innlegg under her som sier at hun ikke bør prøve seg??? Jeg tenker på de som misliker at hun forteller at hun har høy utdanning og god økonomi. Det er helt i tråd med Jantelovens misunnelse... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.