Gjest malun Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Hvilke tre historiske personer ville du helst invitert på middag og prat? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhea Silvia Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Ikke lett, ikkel ett. Det er jo så mange.... Vi får ta en ren kvinemiddag da: Eva Kleopatra Fatima(?), Muhammeds kone. Maria, Jeanne D`arc, Dronnning Viktoria kunnw også vert spennnende gjester på en slik middag. En ren herremiddag, vel kunne tenke meg f.eks Djengis Kahn, Tut ank Amon og Peter den store. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Mozart, Carl Baermann og Crusell. - de har skrebet flott musikk for instrumentet mitt! Så kunne vi spillt sammen og diskutert musikk heile natta! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maggi Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Lady Diana, Pave Johannse Paul II og Simone de Beauvoir? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hawkwind Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Ville gjerne hatt en lengre middag i lag med følgende herrer: John Ronald Reuel Tolkien Edward John Moreton Drax Plunkett Dunsany Howard Philips Lovecraft 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
favn Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 På sparket: Sokrates, Shakespeare og Hamsun. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Elvis, Einstein og Jesus - - var de som datt ned i hodet på meg først - hehe (til og med rekkefølgen) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest engel 49+ Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 SDD, amber sun og Dorthe, tror jeg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 SDD, amber sun og Dorthe, tror jeg Jeg er jo meget eldre - ergo mer historisk..... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Mozart, Carl Baermann og Crusell. - de har skrebet flott musikk for instrumentet mitt! Så kunne vi spillt sammen og diskutert musikk heile natta! Hva spiller du? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Hva spiller du? klarinett 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 klarinett _Det_ har jeg også spilt (Og tenorsax, altsax, trompet, fløyte og slagverk) Nå er det kirkeorgel det går mest i 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 _Det_ har jeg også spilt (Og tenorsax, altsax, trompet, fløyte og slagverk) Nå er det kirkeorgel det går mest i kan jeg være med - jeg spilte bekken et år? *klenger seg innpå* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
den opprinnelige m&m Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Besteforeldrene mine. Helst alle fire. Skulle gjerne sagt det jeg aldri sa; at jeg er glad i dem. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 kan jeg være med - jeg spilte bekken et år? *klenger seg innpå* Ja, kanskje vi skulle starte et DOL-musikkorps Hehe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GA Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Ja, kanskje vi skulle starte et DOL-musikkorps Hehe sålenge jeg slipper 17. mai så, det er nok med 17. maitog i RL. Må antagelig spille stortromme i år, sukk. Trommissen er bitteliten og tynn og veier 25 kg maks. Hu bikker jo nesten overende... -kan vi heller ta blåsekvintett eller noe annet interessant? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 sålenge jeg slipper 17. mai så, det er nok med 17. maitog i RL. Må antagelig spille stortromme i år, sukk. Trommissen er bitteliten og tynn og veier 25 kg maks. Hu bikker jo nesten overende... -kan vi heller ta blåsekvintett eller noe annet interessant? Jeg er med på alt Vi får bare samle sammen kremen av DOL musikere og resultatet blir nok flott! (Jeg tar gjerne stortromma jeg! Kommer til å grine hele 17. mai - har babypermisjon og skal ikke spille i år...) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest flyforbi Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Jens Bjørneboe, Anne Grete Preus og Oda Krohg. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest @riele Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 John Lennon, Audrey Hepburn og James Dean! James kunne gjerne blitt igjen etterpå 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest engel 49+ Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Jeg er jo meget eldre - ergo mer historisk..... Er det mulig?? *lol* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.