Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei, håper dere kan hjelpe meg... :)For fem uker fikk jeg feber. Gikk med feber i en uke, deretter begynnte det å komme utslett på føtterne. Utslettet ser ut som myggstikk, 1cm i diameter og klør som bare det. i løpet av fire uker har dette spredd seg på hele kroppen. de forsvinner etter hvert og dukker opp på nye plasser. har till og med fått en mitt i pannen. har hatt feber litt till og fra hele tiden også. Fjorten dager etter at jeg hadde fått dette ble min kjæreste smittet. Begynnte med en uke med feber hos henne også. Har vært på sykehuset tre ganger og fått forskjellige svar av forskjellige leger hver gang. Begynner nå å bli ganske så desperat. Første gangen fikk jeg beskjed om at dette var et virus og ble bedt om å vente i fem dager, så skulle det slutte å komme slike utslett. Fikk utskrevet zyrlex for å dempe kløen. ventet i 14 dager, men ingen forandring. Andre gangen fikk jeg beskjed om at dette var pga tørr hud og ble bedt om å smøre med hudkrem og bruke zyrlex i fem dager, deretter skulle det være borte. Tredje gangen fikk jeg beskjed om at dette var pga snø lopper. Hva kan det være, hva skal jeg gjøre????

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/181544-feber-og-kl%C3%B8ende-utslett/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...