Gå til innhold

Anker /eller en annen lege

Anbefalte innlegg

For 3 til 4 dgr siden onanerte jeg slik at forhuden fikk en liten rift som det blødde i fra. Hadde da på den dagen en tid i forveien vært ute en tur på en senter. Tenker på faren for å ha tatt borti noe som kunne ha smitte (hiv),hadde ikke husket å vaske hendene før dette skjedde. Denne legen i infeksjon forumet mente at jeg ikke hadde noe å frykte. Etter dette nevnte han noe om at det i ekstreme tilfeller kan skje at antistoffer blir laget sendt eller ikke blir laget i det hele tatt. Jeg synes at dette sparker beina under denne 6 eller 12 ukers marginen som er aktuell i forb med test.. Jeg er ganske rådvill, redd..!!!Hvor står man. ?

Kan man aldri være sikker.

Vet du om Volvat utfører testet som en kan få svar på dagen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/18156-anker-eller-en-annen-lege/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Knut-Erik Ånensen, Allmennlege

Til spr

Utifra en sunn og nøktern tanke skal det ikke være mulig at du er smittet slik du nå beskriver hendelsen.

Ordet " sikker" kan jeg heller ikke anvende fullt ut, men all sannsynlighet taler mot noen fare for smitte. Svar på dagen tror jeg ikke Volvat gir, men flere de fleste laboratorier gir svar i løpet av 3-4 dgr.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...