Gå til innhold

reductil /kombinasjon av med.


gunter

Anbefalte innlegg

Hei!

Kan reductil kombineres med ssri/snri i noen form?

Hva med largactil?

Har noen kilo for mye som liksom

"sitter fast."

Mistenker medisinene litt for dette.

Hva jeg enn forsøker, så står vektstanga iro.

(Kanskje den har hengt seg opp?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min fastlege sa det ikke lot seg gjøre å kombinere antidepr.med reductil. Jeg har også en skummel mistanke om at AD gir økt sult som igjen fører til overspising og overvekt.... ;(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min fastlege sa det ikke lot seg gjøre å kombinere antidepr.med reductil. Jeg har også en skummel mistanke om at AD gir økt sult som igjen fører til overspising og overvekt.... ;(

Grunnen til at Reductil og SSRI ikke skal kombineres, er at Reductil påvirker serotonin-nivået, og det da kan bli for mye med SSRI og Reductil på en gang, og man risikerer å få "serotonin syndrom" eller hva det heter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...