Gjest Snoopy83 Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 http://www.dagbladet.no/kultur/2005/04/18/429155.html Dummeste jeg noensinne har hørt. Funker kanskje på 25 % av befolkningen - så få er så enkle å forstå. Jeg kjenner meg i alle fall ikke igjen i noen av kategoriene... min personlighet er rett og slett en miks av flere kategorier... Desutten hører jeg på mye forskjellig musikk. Nå er kanskje denne forskningen smartere enn dette da - men slik dagbladet fremstiller det er det jo dumt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Sier bare "tabloid-journalistikk"... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Snoopy83 Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 Sier bare "tabloid-journalistikk"... ja. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 18. april 2005 Del Skrevet 18. april 2005 De skulle fått litt å bryne seg på med meg også. Bjørn Eidsvåg den ene dagen, Greven og det mørkeste av det mørke innen Black Metal den andre dagen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.