Gå til innhold

venner man seg til det?

Anbefalte innlegg

Gjest dumt vet jeg

Sorry, ny puppetråd..

Er det sånn at man venner seg til kjærestens utseende liksom. Sånn at om man er sammen med ei jente med kjempeflotte store pupper så venner man seg til å se dem. Slik at det liksom ikke er så big deal hver gang en ser dem? Eller blir man like kåt av det hele tiden?

Det må jo være herlig å være slik utstyrt at en bare trenger løfte på trøya for å kåte ham opp, eller funker det ikke slik?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/181601-venner-man-seg-til-det/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 66
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goliath

13

• Katt-ja

5

• morsan

4

• Prozak

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest dumt vet jeg

Det funker ikke slik.

Ev voksen gutt/mann blir kåt av helt andre ting enn et par pupper.

Ikke alle virker det som..

Ser for meg at det hadde vært rimelig effektivt å flashe et sett fine pupper for kjæresten. Å blotte mine, får ham ikke til å ta øynene bort fra tv'en engang. Vet han liker å se andres pupper, med de er jo større da.

Gjest såret nå

Hvis det var slik at menn automatisk ble kåt av å se et par pupper, så hadde det vært "morsomt" på badestranda der mange soler seg toppløse.

Alle gutta hadde gått rundt med "stivt jern" og den kulen i badebuksa:-)

Men slik er det selvfølgelig ikke.....

Har da hørt om mange nok gutter som må uti en tur, eller som ligger på magen MYE.. tror nok mange gutter reagerer på så lite...

Gjest Vesla67

Ser for meg at det hadde vært rimelig effektivt å flashe et sett fine pupper for kjæresten. Å blotte mine, får ham ikke til å ta øynene bort fra tv'en engang. Vet han liker å se andres pupper, med de er jo større da.

Jeg er nok veldig heldig med MIN mann. Selv etter mange år og to barn med amming og denne hærsens tyngdeloven(er snart 40 år) elsker han fortsatt puppene mine. Han syns de er deilig å ta på og flotte å se på... Eller kanskje han bare er veldig snill??? He,he,he...

Annonse

Det er mye jeg liker å se på.

Et par fine små pupper, et par fine litt større pupper, en fin motorsykkel, en fin rumpe, en fin bil etc....

Men uten den rette "settingen" rundt det, og den rette personen med den fine rumpa eller puppene (uansett størrelse) - så gjør det meg ikke kåt.

Det aller viktigste er personen selv, og hvordan hun trives med sin egen kropp og seksualitet.

For hvis det er noe som er "turn off", så er det damer som i en slik setting gir klart uttrykk for at hun er missfornøyd med kroppen sin. DET er nemlig ikke noe som gjør menn kåte.....

Gjest dumt vet jeg

Jeg er nok veldig heldig med MIN mann. Selv etter mange år og to barn med amming og denne hærsens tyngdeloven(er snart 40 år) elsker han fortsatt puppene mine. Han syns de er deilig å ta på og flotte å se på... Eller kanskje han bare er veldig snill??? He,he,he...

Så bra da:)

Så om du viser ham dem i sofaen, så snur han seg og koser/ser på deg altså?

Har da hørt om mange nok gutter som må uti en tur, eller som ligger på magen MYE.. tror nok mange gutter reagerer på så lite...

Da er de i den alderen at de også tenner på et damesykkelsete.

Og umodne guttunger er ingen ting å bry seg om eller la styre livet ditt og selvfølelsen din.

Ta det helt med ro, for du (og de) vokser deg/dere raskt fra den perioden i livet.

Gjest Vesla67

Så bra da:)

Så om du viser ham dem i sofaen, så snur han seg og koser/ser på deg altså?

Huff nå spør du vanskelig.... Jeg er nok for klok til å lufte puppene foran ham midt under en spennende fotallkamp!!! Er ikke ALT en absolutt må sjekke ut heller....??? Hehehe...Men sånn ellers, ja absolutt!!! Prøv å gå med hevet hode og oppfør deg som om du selv elsker kroppen din og tenk på all nytelsen du gir ham(og deg) med den, så vil kanskje han også se på det med andre øyne! Det er som jeg pleier å si: Vi får være som vi er når vi ikke blei som vi sku'... Det er nok ikke så enkelt at det er kun puppene de tenner på disse mannfolkene, det er nok helheten. Liker du å se på vakre ting/menn forresten???

Gjest Ugga Bugga

Da er de i den alderen at de også tenner på et damesykkelsete.

Og umodne guttunger er ingen ting å bry seg om eller la styre livet ditt og selvfølelsen din.

Ta det helt med ro, for du (og de) vokser deg/dere raskt fra den perioden i livet.

Damesykkelsete?

*LOL*

Annonse

du er vel ikke akkurat representativ for gutter sidendu blir kåtere på dameskykkelseter enn pupper...

Hvis du tolker det som kjæresten din sier, på samme måte som du tolker det som jeg skriver, så forstår jeg godt at du har problemer.

Du virker som en sutrete jentunge som ikke får det akkurat som du vil.

Og kanskje det er nettopp det du er?

:-)

Gjest såret nå

Hvis du tolker det som kjæresten din sier, på samme måte som du tolker det som jeg skriver, så forstår jeg godt at du har problemer.

Du virker som en sutrete jentunge som ikke får det akkurat som du vil.

Og kanskje det er nettopp det du er?

:-)

Det eneste jeg ikke har fått som jeg vil ha er pupper, og akkurat DET greier ikke du se at kan føles svært vanskelig. Særlig med tanke på at gutter generelt og særlig min kjæreste ELSKER PUPPER, og ikke bare en brystvorte.

DET har vel ikke noe med størrelsen å gjøre. Men at han har sett dine flere ganger og dermed ikke er såååå intressert (håper du misforstår meg rett). Nå tror jeg ikke akkkruat at jeg ville flasha puppene under en viktig fotball/ishockey kamp. Jeg BER jo ikke om å bli avvist heller.. PÅ samme måte som han bare kna holde seg unna når jeg ser på "Frustrete Fruer" og "Lost".

Dessuten bør du jo ikke flashe puppene dine om det er de du er minst fornøyd med på kroppen.

Jeg er ok pupper, men ikke så flotte. Rumpa derimot tror jeg ville fått han til i kike x-tra.

"man tager hva man haver", eller noe sånt ;-)

Gjest dumt vet jeg

Hehe, jeg blir ikke kåt bare jeg ser pupper. Det er helt sikkert. Uansett hvor fine de er. Men jeg kan fint ta meg i å sikle litt. F.eks. på stranda. Men kåt? Nei.

Hva er forskjellen på å sikle og å bli kåt da. For du sikler jo på noe som er rent sexuelt. Er bare nysgjerrig;)

Gjest dumt vet jeg

DET har vel ikke noe med størrelsen å gjøre. Men at han har sett dine flere ganger og dermed ikke er såååå intressert (håper du misforstår meg rett). Nå tror jeg ikke akkkruat at jeg ville flasha puppene under en viktig fotball/ishockey kamp. Jeg BER jo ikke om å bli avvist heller.. PÅ samme måte som han bare kna holde seg unna når jeg ser på "Frustrete Fruer" og "Lost".

Dessuten bør du jo ikke flashe puppene dine om det er de du er minst fornøyd med på kroppen.

Jeg er ok pupper, men ikke så flotte. Rumpa derimot tror jeg ville fått han til i kike x-tra.

"man tager hva man haver", eller noe sånt ;-)

Joda, men han er puppe-mann da, så hjelper lite å vifte med ei fin rompe. Neida å forstyrre midt i noe "viktig" på tv er ingen vits, men når man bare sitter der liksom. Kjipt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...