Gå til innhold

Når ville du ha forventet å bli kalt kjæreste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer på om jeg er utålmodig  eller om det er normalt å føle som jeg gjør. 

Har datet en mann som bor 55 km unna. Han har barn 100% av tiden. Store barn/ tenåringer, men barn allikevel. Han har hele tiden sagt at han er fornuftig vil være sikker før jeg introduseres til familien. Han har snakket om å bli kjærester. Til og med giftemål. Men vi bare snakker på snap og møtes åå hoteller etc. 

Så sier han at han ikke vil være kjærester før vi er nærmere. Nå har vi datet i 3 måneder. Jeg spør hva nærmere betyr, noe han ikke har et godt svar på, bare nærmere. Jeg mente ikke at vi kunne komme nærmere altså var ganske nærme. 

Hver gang jeg lurte på hvor vi er sånn relasjonsmessig fikk jeg beskjed at han er veldig redd for å bli såra. Ja er ikke alle det? ? Jeg er også redd for å bli såra, men om man ønsker noe videre må man faktisk hoppe ut i det. 

Så i forrige uke ble det en selvoppfyllende profeti. Hvis det var fare for at han ble såra, fikk han bli det. Fikk mindre og mindre respons på meldinger, og selv om de siste meldingene hand fortsatt kom med påstander om interesse. Ble det til at jeg bestemte meg for å slå opp ( eller hva det heter, når man ender ting med noen som man datet i 3 mnd. Men aldri oppnådde kjæreste status hos, heter det slå opp ?). 

Jeg vet ikke om jeg er utålmodig etter 3 måneder ønsker jeg bare noe mer enn hemmelige møter. 

Altså jeg hadde jo ikke trengt å bli introdusert for barn og familie. Men bare få status som kjæreste, ville ikke presse han til det, men var ukomfortabel med situasjonen og gikk fra det. Jeg konkluderte at han bare ikke var interessert i tilstrekkelig høy grad. Droppet ham. Han hevdet hele tida at han var interessert. Men jeg følte det ikke. 

Han innrømte sist vi møttes at han hadde logget inn på tinder for å kikke hvem som hadde likt ham. Jeg gadde slettet alle apper. Men likevel påsto at det var uskyldig og hans intensjoner med meg var seriøse. 

Jeg vet ikke har jeg overreagert? Jeg var så glad jeg fant ham her. Virket som den første seriøse mann på dating app. Ble forelsket mrn hans oppførsel....? Urimelig å forvente å bli kjæreste etter 3 måneder? 

Anonymkode: 689bc...5fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Men vi bare snakker på snap og møtes åå hoteller etc." her bør varsellampene dine ringe.

Anonymkode: 30ec8...dcb

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

"Men vi bare snakker på snap og møtes åå hoteller etc." her bør varsellampene dine ringe.

Men hvorfor bør de ringe der? Han ville jo ikke møtes hos ham pga barna..Vi planla å gjøre andre ting, men ble ikke noe av, han hadde migrene annenhver helg. 

Hvorfor tenkte jeg på denne mannen som den snilleste. Og nå virker han som den slemmeste som gar lurt meg i 3 mnd. Med troen om at han var seriøs..hevdet det hele tiden. 

Skrevet

Men hvorfor bør de ringe der? Han ville jo ikke møtes hos ham pga barna..Vi planla å gjøre andre ting, men ble ikke noe av, han hadde migrene annenhver helg. 

Hvorfor tenkte jeg på denne mannen som den snilleste. Og nå virker han som den slemmeste som gar lurt meg i 3 mnd. Med troen om at han var seriøs..hevdet det hele tiden. 

_voksne_ barn skriver du.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg hadde skygget banen. Etter tre mnd tåler så store unger å høre at "pappa treffer en dame og kanskje kan det bli noe mer mellom oss". Hemmelige møter på hotell er shady.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

_voksne_ barn skriver du.

Tror den yngste fortsatt kan klassifisere som barn. Er 12 eller 13. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tror den yngste fortsatt kan klassifisere som barn. Er 12 eller 13. 

hjelper ikke det grann. Det lyser rødt lang vei. Kun treffes på hotell sier ikke det seg selv?

Skrevet

hjelper ikke det grann. Det lyser rødt lang vei. Kun treffes på hotell sier ikke det seg selv?

Det jeg tenker lyser rødt også er at siden jeg droppet han. Har jeg ikke hørt et pip. Det som gjør mest vondt er å bli lyvet til. Trodde jeg traff en bra mann. Hans venninner har også "reklamert for han på sosiale medier som bra mann, som man vil bare heldig å bli sammen" med. Så det ser ikke ut som han er gift/ opptatt. Men uærlig ja. Liker ikke uærlighet. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det jeg tenker lyser rødt også er at siden jeg droppet han. Har jeg ikke hørt et pip. Det som gjør mest vondt er å bli lyvet til. Trodde jeg traff en bra mann. Hans venninner har også "reklamert for han på sosiale medier som bra mann, som man vil bare heldig å bli sammen" med. Så det ser ikke ut som han er gift/ opptatt. Men uærlig ja. Liker ikke uærlighet. 

Hva løy han om?

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva løy han om?

Om intensjoner. 

Skrevet

Jeg synes ikke han har gjort noe direkte galt, men akkurat det "redd for å bli såra" er litt feigt.

Late som man ikke er sammen så man kan late som man ikke blir dumpa.

Nicklusheletida
Skrevet

Jeg er uenig med alle som har svart deg. Han bor 55 mil unna, har tenåringer hjemme og dere møtes på hotell en gang i blant . Dette har dere gjort i 3 mnd. Hvorfor i alle dager er det så viktig med tittelen kjæreste enda ? Hvorfor mase om det ? Har det noen betydning ?

Når han sier han vil dere skal bli nærmere, så betyr det ikke nødvendigvis fysisk, men at han vil bli bedre kjent for å finne ut om du er den rette. At han følelsesmessig føler dere er nære hverandre. Han kan umulig vite dette etter 3 mnd med noen ligg på et hotell en gang i blant ?

Hvor lenge er det siden det ble slutt med mor til barna ? Trenger han tid til å lande etter en skilsmisse ? Trenger barna å fordøye bruddet mellom foreldrene ? Kan det være han tenker at han ikke vil feile en gang til og ønsker å bli ordentlig kjent før du får tittelen kjæreste ?

Kan det være du gjorde det slutt med en svært fornuftig mann ?

Det tok du deg ikke tid til å finne ut av.

Skrevet
Nicklusheletida skrev (6 timer siden):

Jeg er uenig med alle som har svart deg. Han bor 55 mil unna, har tenåringer hjemme og dere møtes på hotell en gang i blant . Dette har dere gjort i 3 mnd. Hvorfor i alle dager er det så viktig med tittelen kjæreste enda ? Hvorfor mase om det ? Har det noen betydning ?

Når han sier han vil dere skal bli nærmere, så betyr det ikke nødvendigvis fysisk, men at han vil bli bedre kjent for å finne ut om du er den rette. At han følelsesmessig føler dere er nære hverandre. Han kan umulig vite dette etter 3 mnd med noen ligg på et hotell en gang i blant ?

Hvor lenge er det siden det ble slutt med mor til barna ? Trenger han tid til å lande etter en skilsmisse ? Trenger barna å fordøye bruddet mellom foreldrene ? Kan det være han tenker at han ikke vil feile en gang til og ønsker å bli ordentlig kjent før du får tittelen kjæreste ?

Kan det være du gjorde det slutt med en svært fornuftig mann ?

Det tok du deg ikke tid til å finne ut av.

Det er 55 km. (Jeg leste også 55 mil først)

Ellers synes jeg du har gode poenger.

Skrevet

Jeg trodde det var 55 mil, ikke 55 km.

Uansett,  dere har jo bare truffet hverandre noen få ganger. Synes du var utålmodig her mot en mann som sikkert prøver å være en god far for sine tenåringer, først og fremst,  jfr det Nicklus skrev.

Skrevet
Grendel skrev (10 minutter siden):

Det blir noe heeeelt annet og da er det i alle fall ikke forståelig at alle møter må skjer på hotell...

Ikkeanonymnok
Skrevet

Flere som skulle gått til Specsavers. 🤓

Nicklusheletida
Skrevet
Grendel skrev (1 time siden):

Ups

Skrevet
Nicklusheletida skrev (17 timer siden):

Jepp  og det er dette jeg har problemer med. Hvor lenge skal man fortsette i god tro, som en naiv dame å bare være ligg på hoteller?

Så blir det til at man aldri kommer så nærme som vedkommende skulle ønske, er jo mulig det fortsetter slik i flere år og har " kastet bort" masse verdifull tid på noen som har mer lyst til å skape noe sammen. 

Men fint å få flere meninger på dette. Er jo mulig jeg tar feil. Er mulig jeg er for snarrådig. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...