Gå til innhold

Skatt/restskatt og uføretrygd


Gjest ufør

Anbefalte innlegg

Er det noen her som vet hvordan slike ting foregår?

Uføretidspungtet mitt ble satt til en gang i mars -99, mens vedtaket om uføretrygd kom igjennom i februar -04.

Jeg har jo fått etterbetalt alt jeg skulle ha, men har man rett på og få etterbetalt evt for mye betalt skatt mellom -99 og -04?

For skatten på uføre er jo mye lavere enn attføring og rehabilitering, som jeg hadde da.

Eller har ikke uføretidspungtet noe og si i denne sammenhengen, kun fra når uføretrygden ble satt i verk?

Driver og styrer med økonomi, og prøver og få orden i absolutt alt det er mulig og gjøre noe med.

En annen ting er at jeg fikk ettergitt 20.000 kr i restskatt for 2002. I 2003 fikk jeg 9.500 i restskatt. Dette er snart ferdig betalt ned nå, men er det for sent og søke om og få ettergitt dette også?

Det går så lenge mellom hver gang jeg er i stand til og ta meg av sånne praktiske ting, derfor det hende jeg desverre har gått glipp av noen frister.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...