Gjest martamor Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Broren min skal en tur til USA og tenkte på å kjøpe seg iPod der, siden det visstnok er ganske mye billigere. Min mp3-spiller er gått istykker, og jeg har tenkt litt på å kanskje skaffe meg iPod mini. Jeg vil bruke den både på tog og buss, men også på joggeturer osv. At det "bare" er plass til ca 1000 sanger gjør ingenting, og størrelsen er et pluss. Er det noen grunner til at jeg ikke burde kjøpe denne, men heller en annen mp3-spiller? Jeg har hørt så mye frem og tilbake om den.. Kommer isåfall til å be broren min kjøpe den med for meg, regner med den er billigere i USA. Noen med erfaringer?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Jeg ville først sjekket ut hva du måte betale for denne nydelige dingsten i usa, sammenlignet med i Norge. For jeg tror du får dem ganske billig i Norge også, og fordelen ved å kjøpe den her på berget er at du slipper å sende den rundt i halve verden hvis du får problemer med den. Men hvis du sparer 1000 kroner kjøper du den selvsagt i usa. Sparer du 500 kroner ville ikke jeg gjort det. Forskjellen på denne og andre lignende modeller er nok i hovedsak batterikapasiteten. Der kommer Ipod til kort. Lydmessig hører i hvert fall ikke jeg noen forskjell, og Ipoden er flott i bruk. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.