Gå til innhold

Kan du svare på dette NHD


jenna1234

Anbefalte innlegg

Til NHD. Har tenkt mye på det å leve med en mann som det jeg har gjort. Han har ingen diagnose stilt, men etter å ha lest mye og snakket med familie av han så vil jeg tro han er "rundt omkring" narsissist!? Disse er det jo umulig å leve med. De ydmyker, beregner og utnytter og en annen som ikke har det samme i seg går i baret så det synger. Spørsmålet: Hva om to mennesker med de samme egenskapene som han lever sammen? Vil det bli en "eksplosjon"? Eller vil det faktisk fungere fordi begge er like kalde og uten empati for den andre? Har tenk mye rundt dette pga. hva jeg har vært utsatt for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg driver og studerer narsissisme for tiden jeg også. Siden til han Vaknin. Han mener at to narsissister som møtes kan manipulere hverandre, så lenge de kan være Narsissistisk supply for hverandre. Det er litt vanskelig å tenke seg, men i noen spesielle forhold kan det kanskje gå en liten stund. En sjef og en ansatt f.eks, som har gjensidig nytte av hverandre.

Det hadde jo vært det beste om de hadde holdt sammen disse typene, og bare ødelagt hverandre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...