Gå til innhold

Nervøs mage


JonTerry

Anbefalte innlegg

Hei, jeg sliter så fælt med nervøs mage. Det er meget plagsomt, og jeg skjønner egentlig ikke helt hvorfor det er slik. Tidligere var det nervøs blære, nå er det gått mest over på magen. Jeg har aldri følt meg så fryktelig nervøs av meg, men har likevel fått disse lidelsene - og de har gjort meg nervøs. En ond sirkel, og jeg har mange negative tanker i forbindelse med dette, og gruer meg alltid til situasjoner med mange mennesker fordi da må jeg ofte på do en del osv.

Nå skal jeg snart på en forretningsreise i et par dager med en stor gruppe, og det gruer jeg meg voldsomt til. Lurer på om det er noe fare forbundet ved å gå på Imodium et par dager, og kan jeg bli dårlig av det hvis jeg drikker alkohol osv.?

Noen andre bra reisetips for nervøs mage - eller tips som kan hjelpe med en kur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...