Gå til innhold

Psykolog-Lillestrøm/Sørum etc????


Blacky1365380153

Anbefalte innlegg

Blacky1365380153

Hei. Jeg er ganske nyinnflyttet på Hekseberg i Sørum kommune og trenger å finne en bra psykolog/psykiater. Har forsøkt å finne noe som heter Lillestrøm Klinikken men finner ingenting. Trenger en som er skikkelig flink da jeg lider av posttraumatisk stresssyndrom som krever at de har hodet rett på skuldrene. Håper noen kan hjelpe meg :-)

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest CogitoErgoDoleo

Hei,

fastlegen din skal kunne hjelpe deg med henvisning til psykolog.

Informasjon om Lillestrømklinikken finner du lett hvis du søker på nettet.

Klinikken ligger forresten på Åråsen i Lillestrøm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blacky1365380153

Hei,

fastlegen din skal kunne hjelpe deg med henvisning til psykolog.

Informasjon om Lillestrømklinikken finner du lett hvis du søker på nettet.

Klinikken ligger forresten på Åråsen i Lillestrøm.

Fastlegen min er totalt udyktig og veldig ukoselig så henne vil jeg ikke ha noe med å gjøre. Har såklart forsøkt å finne det ut på nettet men fant intet om Lillestrømklinikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blacky1365380153

Hei,

fastlegen din skal kunne hjelpe deg med henvisning til psykolog.

Informasjon om Lillestrømklinikken finner du lett hvis du søker på nettet.

Klinikken ligger forresten på Åråsen i Lillestrøm.

Fant bare adressen til Ahus....intet annet. Men er også interessert i andre psykiatere i kommunen etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest urquell

Fastlegen min er totalt udyktig og veldig ukoselig så henne vil jeg ikke ha noe med å gjøre. Har såklart forsøkt å finne det ut på nettet men fant intet om Lillestrømklinikken.

All hjelp starter med fastlegen. De er den stoerste kunnskaps resurssen du har naar det gjelder lokale tilbud. Liker du ikke den du har naa, bytter du, saa enkelt er det.

Fastlegen kan gi deg en liste over psykologer, psykiatere i lokal omraadet ditt, Du kan da kontakte dem for og se om de har kapasitet til og hjelpe deg.

lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blacky1365380153

All hjelp starter med fastlegen. De er den stoerste kunnskaps resurssen du har naar det gjelder lokale tilbud. Liker du ikke den du har naa, bytter du, saa enkelt er det.

Fastlegen kan gi deg en liste over psykologer, psykiatere i lokal omraadet ditt, Du kan da kontakte dem for og se om de har kapasitet til og hjelpe deg.

lykke til

Her ute er det ingen andre å bytte til !!! De flinke har fulle lister. Og hun er ingen ressurs. Hun er totalt ubrukelig. Men jeg skal ringe sykesøster der og be om å få tilsendt en liste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...