Gjest Nestleder i familien Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Dere som er fosterforeldre, hvor lenge ventet dere før dere fikk barn? Vi er i aldersgruppen under 8 år, og venter og venter. Begynner å tro vi aldri får noen tildeling. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest veit ikke jeg Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Vil dere ikke heller adoptere? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest malun Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Vil dere ikke heller adoptere? Det er _ikke_ det samme, så jeg skjønner ikke hvorfor det skal brukes som et automatisk alternativ. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest den gyldne sol Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Jeg kjenner et foreldrepar som måtte vente i et år før tildeling. Det ble et nydelig barn så jeg tror ventetiden er "glemt" for lengst. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fenrisulven Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Vi ventet ikke i det hele tatt, men med en meget kort bli kjent prosess ble det vel 4 uker. Hadde det travelt da ja! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.