Gå til innhold

HASTER - eier av bil?

Gjest barna må ha middag

Anbefalte innlegg

Gjest barna må ha middag

Jeg er inneparkert. Er det noen måte å finne ut av eieren til en bil? Jeg har sjekket heftelsesregisteret i Brønnøysund uten hell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest barna må ha middag

Ring Politiet - de har tilgang på hele registeret, ikke bare de med heftelser.

Takker og bukker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest barna må ha middag

Jeg hadde også ringt politiet, de har alle opplysningene bare du har skiltnummeret

Takker og bukker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har du vel fått løst det, men det aller enkleste er å ringe biltilsynet.

Er det utenom deres åpningstid, så er politiet rette instans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir for lettvindt for vedkommende om du bare ringer politiet for å vite hvem det er - ring Falken og få den tauet bort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har du vel fått løst det, men det aller enkleste er å ringe biltilsynet.

Er det utenom deres åpningstid, så er politiet rette instans.

OK, jeg trodde ikke "hvem som helst" fikk slike opplysninger av biltilsynet jeg.

Men ellers synes jeg kanskje Lillemus' forslag var det beste, så det kanskje svir litt økonomisk også... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK, jeg trodde ikke "hvem som helst" fikk slike opplysninger av biltilsynet jeg.

Men ellers synes jeg kanskje Lillemus' forslag var det beste, så det kanskje svir litt økonomisk også... ;-)

Joda,- det får hvem som helst.

Har gjort det mange ganger på jobben, når jeg ser noen som har glemt å slukke lysene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus' forslag var godt ja:-)

Men du får faktisk overraskende mye opplysninger fra biltilsynet bare ved å oppgi bilnummeret......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillemus' forslag var godt ja:-)

Men du får faktisk overraskende mye opplysninger fra biltilsynet bare ved å oppgi bilnummeret......

Når du sier det, så fikk jeg jo faktisk det en gang for mange år siden, men det hadde jeg helt glemt. Noen ganger er telefonen et mer fantastisk verktøy enn pc-en... hehe ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du sier det, så fikk jeg jo faktisk det en gang for mange år siden, men det hadde jeg helt glemt. Noen ganger er telefonen et mer fantastisk verktøy enn pc-en... hehe ;-)

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...