Gjest barna må ha middag Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Jeg er inneparkert. Er det noen måte å finne ut av eieren til en bil? Jeg har sjekket heftelsesregisteret i Brønnøysund uten hell. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Ring Politiet - de har tilgang på hele registeret, ikke bare de med heftelser. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ring politiet Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Jeg hadde også ringt politiet, de har alle opplysningene bare du har skiltnummeret 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barna må ha middag Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Ring Politiet - de har tilgang på hele registeret, ikke bare de med heftelser. Takker og bukker! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barna må ha middag Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Jeg hadde også ringt politiet, de har alle opplysningene bare du har skiltnummeret Takker og bukker! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Nå har du vel fått løst det, men det aller enkleste er å ringe biltilsynet. Er det utenom deres åpningstid, så er politiet rette instans. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Blir for lettvindt for vedkommende om du bare ringer politiet for å vite hvem det er - ring Falken og få den tauet bort! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Nå har du vel fått løst det, men det aller enkleste er å ringe biltilsynet. Er det utenom deres åpningstid, så er politiet rette instans. OK, jeg trodde ikke "hvem som helst" fikk slike opplysninger av biltilsynet jeg. Men ellers synes jeg kanskje Lillemus' forslag var det beste, så det kanskje svir litt økonomisk også... ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katt-ja Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 OK, jeg trodde ikke "hvem som helst" fikk slike opplysninger av biltilsynet jeg. Men ellers synes jeg kanskje Lillemus' forslag var det beste, så det kanskje svir litt økonomisk også... ;-) Joda,- det får hvem som helst. Har gjort det mange ganger på jobben, når jeg ser noen som har glemt å slukke lysene... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 OK, jeg trodde ikke "hvem som helst" fikk slike opplysninger av biltilsynet jeg. Men ellers synes jeg kanskje Lillemus' forslag var det beste, så det kanskje svir litt økonomisk også... ;-) Lillemus' forslag var godt ja:-) Men du får faktisk overraskende mye opplysninger fra biltilsynet bare ved å oppgi bilnummeret...... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Lillemus' forslag var godt ja:-) Men du får faktisk overraskende mye opplysninger fra biltilsynet bare ved å oppgi bilnummeret...... Når du sier det, så fikk jeg jo faktisk det en gang for mange år siden, men det hadde jeg helt glemt. Noen ganger er telefonen et mer fantastisk verktøy enn pc-en... hehe ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Når du sier det, så fikk jeg jo faktisk det en gang for mange år siden, men det hadde jeg helt glemt. Noen ganger er telefonen et mer fantastisk verktøy enn pc-en... hehe ;-) :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.