Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har fått oralsex (IKKE samleie)fra en jente som jeg vet har hatt sex med mange andre en meg selv.(vedkommende er fra Italia) Er det mulig at jeg kan ha blitt smittet selv om jeg hadde kondom på under hele seansen. (Kjenner ikke til at jeg hadde/har noen sår på penis)

Jenten påstår at hun ikke har noen sykdommer.

Dagen etter hendelsen fikk jeg vondt i nedre venstre del av magen( føles nesten ut som om jeg er hoven/øm, det hjelper om jeg trykker/maserer på området, videre stråler ubehaget/smerten ned mot venstre testikkel), fikk feber lignende tilstand, har/er svært svimmel, mistet matlysten, og har hatt løs mage. I tillegg har jeg fått noe sopp lignende utslett i lysken (jeg har vært plaget med sopp i dette området før).

Har hatt plager med smerter i venste side av magen før. Dette kunne skyldes et lite brokk (som de kunne se på et røtgenbilde) mente legen. Ingen andre holdepunkter ble funnet den gangen. Smertene har vært bortimot fraværende inntil nå.

Jeg utelukker ikke at dette kan skyldes en psykisk reaksjon, da jeg virkelig angrer hendelsen.

Jeg sliter med å få ro, og legen min sier jeg må vente i minst 3 uker til før jeg kan teste meg.

Finnes det noe som helst sansylighet i en smitte fra denne personen i og med at jeg brukte kondom? Om jeg har blitt smittet, kan jeg merke det så fort som 1-4 dager etter selve hendelsen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/181676-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi

Sjansen for å bli smittet ved oral sex er så liten at den er praktisk talt ikke eksisterer, hvis du har brukt kondom under hele akten og dere har ikke hatt noen andre nærkontakt med smitteoverføringspotensiale. Dine symptomer dagen etter seansen har neppe noe med denne kontakten å gjøre etter min oppfatning. Du er inne på selv at smertene kan ha andre grunnes, og symptomer på soppinfeksjon kommer ikke så raskt. Jeg tror at jeg ville ta det med ro og ikke tenke på det. Det høres heller ikke som din italiensk kontakt er spesielt suspekt som smittekilde. Hvis du ikke greier å kvitte deg med tanken kan du alltid ta en prøve til test på de relevante infeksjoner, men som din lege helt riktig sa du bør vente i alle fall 3 uker, heøls mer før du tar prøven. Jeg ville glemme det hele.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/181676-hjelp/#findComment-1230550
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...