Gå til innhold

Finnes det noe sted man kan se på edderkopper?

Molly Mandy

Anbefalte innlegg

Finnes det et sted man kan se store levende edderkopper i Oslo eller i nærheten?

Poden har fått opp øynene for disse skrekkelige dyra, og i morgen skal vi titte på en i dyrebutikken, men kanskje det finnes et sted med flere arter ol?

Hm, maur er han livredd, men edderkopper, ja _det_ er gøy, det!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Timari

Oj! Finnes virkelig det??!

*leter på nett etter info*

Storgata 26 hvis du lurer på hvor det er.

Hvis du kommer på Tirsdager rundt kl 17 så får du være med når de skal mate alle reptilene, alle edderkoppene og slangene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Storgata 26 hvis du lurer på hvor det er.

Hvis du kommer på Tirsdager rundt kl 17 så får du være med når de skal mate alle reptilene, alle edderkoppene og slangene

Kødder du? Herregud, det må være et major skritt i min slangefobi-kurering!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kødder du? Herregud, det må være et major skritt i min slangefobi-kurering!

I reptilparken i Storgt. kan det også hende du blir tilbudt å bære en diger kvelerslange over skulderene. Jeg gjorde det og det var en artig opplevelse, særlig når den snodde seg rundt halsen min og "luktet" på ansiketet mitt med den splittede tungen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I reptilparken i Storgt. kan det også hende du blir tilbudt å bære en diger kvelerslange over skulderene. Jeg gjorde det og det var en artig opplevelse, særlig når den snodde seg rundt halsen min og "luktet" på ansiketet mitt med den splittede tungen.

Å, herregud! Nei, du. Det får vente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...