Molly Mandy Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Finnes det et sted man kan se store levende edderkopper i Oslo eller i nærheten? Poden har fått opp øynene for disse skrekkelige dyra, og i morgen skal vi titte på en i dyrebutikken, men kanskje det finnes et sted med flere arter ol? Hm, maur er han livredd, men edderkopper, ja _det_ er gøy, det! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Reptilparken i Storgata? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly Mandy Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 Reptilparken i Storgata? Oj! Finnes virkelig det??! *leter på nett etter info* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Molly Mandy Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 Reptilparken i Storgata? Ser helt glimrende ut!! Dit skal vi om ikke lenge. Takk for tipset! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Timari Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Oj! Finnes virkelig det??! *leter på nett etter info* Storgata 26 hvis du lurer på hvor det er. Hvis du kommer på Tirsdager rundt kl 17 så får du være med når de skal mate alle reptilene, alle edderkoppene og slangene 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisy Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Ja, reptilparken i brugata (?). Der har de også forferdelige slanger, så se opp! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisy Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Reptilparken i Storgata? Storgata var det! Ikke så langt fra Brugata det? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisy Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Storgata 26 hvis du lurer på hvor det er. Hvis du kommer på Tirsdager rundt kl 17 så får du være med når de skal mate alle reptilene, alle edderkoppene og slangene Kødder du? Herregud, det må være et major skritt i min slangefobi-kurering! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simen Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Kødder du? Herregud, det må være et major skritt i min slangefobi-kurering! I reptilparken i Storgt. kan det også hende du blir tilbudt å bære en diger kvelerslange over skulderene. Jeg gjorde det og det var en artig opplevelse, særlig når den snodde seg rundt halsen min og "luktet" på ansiketet mitt med den splittede tungen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Storgata var det! Ikke så langt fra Brugata det? Rett rundt hjørnet og over gata! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisy Skrevet 21. april 2005 Del Skrevet 21. april 2005 I reptilparken i Storgt. kan det også hende du blir tilbudt å bære en diger kvelerslange over skulderene. Jeg gjorde det og det var en artig opplevelse, særlig når den snodde seg rundt halsen min og "luktet" på ansiketet mitt med den splittede tungen. Å, herregud! Nei, du. Det får vente.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.