Gå til innhold

Vinglass i Trondheim?

Line

Anbefalte innlegg

Driver og leter etter stilige vinglass, helst med bilde på nett, og med butikk i Trondheim.

Har funnet noen på Black Design som er med i vurderingen, men er ikke helt sikker på om det er akkurat det jeg vil ha... hva synes dere? http://www.blackdesign.no/upload/Bilder/Produkter_380x285/610901213.jpg

Forslag til andre glass som ikke er fra Ikea, liksom?

:o)

Det skal forresten være en gave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest papirtiger

Har ikke noe forslag, men ville ikke kjøpt de glassene.. Synes ikke farget glass er noe særlig, ser ofte litt billig ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Jeg synes tilbords har veldig mange fine vinglass. De har både farget og klart glass, og med forskjellige fasonger. Selv samler jeg på glassene i merket "Svane". Synes selv det er veldig fint med glass som er tidløse og enkle, og som man kan bruke til alle slags anledninger. Kan jo kanskje være en idè?!

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fargede vinglass

For vinkjennere er ikke farget glass noe særlig, det er viktig å kunne se tydelig vinens farge.

For oss som bare koser oss med vinen uten å skulle si for mye om den, kan fargede glass ta seg pent ut i vitrineksapet, og også være greit å drikke vin av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe forslag, men ville ikke kjøpt de glassene.. Synes ikke farget glass er noe særlig, ser ofte litt billig ut..

Det er jeg faktisk litt enig i. Tanken slo meg, men de jeg fant link til er i alle fall bedre enn Ikeaglassene jeg har ;)

Enn så lenge... jeg får skli inn på tilbords.no og se meg om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jeg faktisk litt enig i. Tanken slo meg, men de jeg fant link til er i alle fall bedre enn Ikeaglassene jeg har ;)

Enn så lenge... jeg får skli inn på tilbords.no og se meg om :)

tilbords har noen spesiallagde glass, mer til pynt tror jeg da, men...de er liksom håndmalte og sånn og kommer i høye papprullesker liksom...kosta boda tror jeg kanskje? uansett...om det skal være gave..vet du om de samler på et bestemt sett eller noe? pleier selv å sjekke om de jeg skal gi noe til samler på et bestemt servise eller noe lignende og så se etter ting i samme serie på tilbud hos tilbords..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med et par her at jeg ikke ville kjøpt de fargede glassene. Det blir mer stilrent med blanke, og vil man har fargede er det best å kjøpe selv så man får noe man liker og som passer til andre ting vedkommende har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest disse er jo lekre - synes i allefall jeg som sparer på de

Hmm... hvilke? Jeg kom bare til fremsida på den linken?

Rim-glassene i krystall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk disse i bryllupet - litt svære men, pytt:....fant ikk dem på nettet - men de har dem på Glasmagasinet - SVÆRE, nesten trillrunde klokker. tror ikke de er så dyre heller....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest disse er jo lekre - synes i allefall jeg som sparer på de

Kjempefine!

Er de veldig dyre?

Ja synes forsåvidt de er dyre.

Rødvinsglassene koster rett under 300 pr. stk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja synes forsåvidt de er dyre.

Rødvinsglassene koster rett under 300 pr. stk.

Oi, såpass...

Var nettopp på Christiania GlasMagasin på Stjørdal, og fikk hjelp av han som jobbet der. Forøvrig en kjempetrivelig og morsom mann!

Han anbefalte de to modellene han liker best selv, Skagerak i krystall (nydelige og stilrene som går til alt), og Rosendahl, som var mye billigere.

Jeg valgte de siste jeg,laget av glass og ikke så knallfine, men da kjøper jeg til en god vin også. Skagerak-glassene kostet 199 kroner pr stykk, og det er litt mer enn en "fattig student" har råd til ;)

Fikk i alle fall noen tips om hva jeg vil begynne å samle på selv, bare jeg får større plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...