pirko Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Folk som ønsker å selge kroppen sin må da få lov til det?. Og hva med menn som er dårlig til å sjekke damer?. Skal de gå uten sex de da?. Fører ikke dette bare til en del frustrerte menn, voldtar i stedet for?. Kvinner har jo all makt på sjekkemarkedet som gjør det veldig vanskelig for mange menn å få seg noe..og dette gjør det jo ikke akkurat lettere for dem å få seg noe? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pirko Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 Sex går jo tross alt under kategorien grunnleggende behov. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeg er en annen Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 "Folk som ønsker å selge kroppen sin må da få lov til det?" Det er dette som er det gyldige argumentet. De andre argumentene syns jeg ikke er relevante i denne sammenhengen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Morsk Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Bare tanken og ideen om at det er fysisk mulig å forhidre utøvelsen av vedens eldste yrke, er så absurd idiotisk at det bare MÅ komme fra fanatikere og fantaster på ytterste venstre politiske fløy. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pirko Skrevet 19. april 2005 Forfatter Del Skrevet 19. april 2005 Sex går jo tross alt under kategorien grunnleggende behov. Også skal man bruke millioner av kroner på rettsaker der den prostituerte ikke ønsker at kunden skal straffes og svarer deretter i rettsaken..blir jo nesten håpløst å få straffet noen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daisy Skrevet 19. april 2005 Del Skrevet 19. april 2005 Å sammenligne prostitusjonsmarkedet og sjekkemarkedet blir vel litt feil, eller? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goliath Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Få det heller inn i ordnede former med horehus som man i hvert fall kan ha en viss kontroll over. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr Kahn Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Man må ikke blande begrepene. Vold og sex har ingenting med hverandre å gjøre. Menn som voldtar, vil like gjerne voldta en prostituert som en hvilken som helst annen kvinne. Jeg ka derfor ikke se dette som noe argument for prostitusjon, at "en skal løse menns problemer på sjekkemarkedet", da denne type "mellom-menneskelige relasjoner" ikke bidrar til å øke selvfølelsen hos noen av partene, snarere tvert imot. Det er imidlertid andre, og kanskje mer vektige grunner til å la verdens eldste yrke bestå uberørt av politikerhender, all den tid det ikke kan stanses mer enn en kan stanse tidevannet. Det viktigste etter min mening er at dette ikke går "under jorda" og kommer helt ut av kontroll. Men det nå rart med denne puritanismen, den sitter dypt i folkesjela. En kan leie filmer og se folk drepe hverandre på de mest utspekulerte måter, men måtte Herren forlate synderen hvis en skulle få glimt av ei fitte midt inni blodspruten. Akkurat nå er'a Valgjerd ute og jakter på spelleautomater, men snakk me'a når'a kommer tilbake. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Man må ikke blande begrepene. Vold og sex har ingenting med hverandre å gjøre. Menn som voldtar, vil like gjerne voldta en prostituert som en hvilken som helst annen kvinne. Jeg ka derfor ikke se dette som noe argument for prostitusjon, at "en skal løse menns problemer på sjekkemarkedet", da denne type "mellom-menneskelige relasjoner" ikke bidrar til å øke selvfølelsen hos noen av partene, snarere tvert imot. Det er imidlertid andre, og kanskje mer vektige grunner til å la verdens eldste yrke bestå uberørt av politikerhender, all den tid det ikke kan stanses mer enn en kan stanse tidevannet. Det viktigste etter min mening er at dette ikke går "under jorda" og kommer helt ut av kontroll. Men det nå rart med denne puritanismen, den sitter dypt i folkesjela. En kan leie filmer og se folk drepe hverandre på de mest utspekulerte måter, men måtte Herren forlate synderen hvis en skulle få glimt av ei fitte midt inni blodspruten. Akkurat nå er'a Valgjerd ute og jakter på spelleautomater, men snakk me'a når'a kommer tilbake. Godt sagt! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Man må ikke blande begrepene. Vold og sex har ingenting med hverandre å gjøre. Menn som voldtar, vil like gjerne voldta en prostituert som en hvilken som helst annen kvinne. Jeg ka derfor ikke se dette som noe argument for prostitusjon, at "en skal løse menns problemer på sjekkemarkedet", da denne type "mellom-menneskelige relasjoner" ikke bidrar til å øke selvfølelsen hos noen av partene, snarere tvert imot. Det er imidlertid andre, og kanskje mer vektige grunner til å la verdens eldste yrke bestå uberørt av politikerhender, all den tid det ikke kan stanses mer enn en kan stanse tidevannet. Det viktigste etter min mening er at dette ikke går "under jorda" og kommer helt ut av kontroll. Men det nå rart med denne puritanismen, den sitter dypt i folkesjela. En kan leie filmer og se folk drepe hverandre på de mest utspekulerte måter, men måtte Herren forlate synderen hvis en skulle få glimt av ei fitte midt inni blodspruten. Akkurat nå er'a Valgjerd ute og jakter på spelleautomater, men snakk me'a når'a kommer tilbake. Ja, dette hadde jeg ikke trodd jeg skulle si, men jeg er helt enig! :-) Jeg er på ingen måte FOR prostitusjon, og ser ikke prostitusjon som en måte å hjelpe menn på sjekkemarkedet, men en kriminalisering av de prostituerte vil bare gjøre det verre for de stakkars horene. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Godt sagt! Du er jo inhabil!! *he he* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Du er jo inhabil!! *he he* Mener du at jeg er hans hore? hehe 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
morsan Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Mener du at jeg er hans hore? hehe På INGEN måte! :-)) Inhabilitet har ingenting med å VÆRE uskikket til å fatte et vedtak, men at at andre kan mistenke at man ikke er skikket til det! *S* Man kan dermed være inhabil uten å ha gjort noe galt og uten å være kjøpt og betalt! ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flisa Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 På INGEN måte! :-)) Inhabilitet har ingenting med å VÆRE uskikket til å fatte et vedtak, men at at andre kan mistenke at man ikke er skikket til det! *S* Man kan dermed være inhabil uten å ha gjort noe galt og uten å være kjøpt og betalt! ;-) *lol* jeg svarer han bare sån når jeg er HELT enig med han. er jeg ikke enig så sier jeg det til han i RL... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.