Gjest or/bjørk/gress Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Forpulte pollenvarsel meg i ræva. Jeg sitter jo her og nyser for faen (Trondheim). Selv om det viser ingen spredning. Det elendige pollenvarselet, helt ubrukelig. Slik har det vært i alle år. Svarte faen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest engel 49+ Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Kanskje du øver deg på å nyse, tjuvstarter, rett og slett? Eller at du gruer deg så fælt, at du reagerer på husstøv? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurveline Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Har merket at det er noe jeg også, men jeg startet med allergitabletter for 3-4 uker siden for å være sikker. Det burde kanskje du også gjort? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hare1365380455 Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Få tak i allergitabletter i dag... Jeg har også pollenallergi. Nyser ikke så mye, men KLØR i øynene!!! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 20. april 2005 Del Skrevet 20. april 2005 Du må uansett starte noen uker før pollenet faktisk er i lufta. Så det gjelder å starte tidlig med medisinene hvert år. Start når de første antydningene til pollenspredning i Oslo kommer opp fx. Og for or/hassel var vel det omtrent i februar. Jeg har gått lei hele medisineringa, så nå har jeg tatt sprøyte idag. (Kortison-sprøyte, som bare anbefales om du er sterkt plaget) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.